hoe zijn de ervaringen momenteel met Afterpay en Klarna ?
Erik
Hondenwijzer
Geplaatst: Vrijdag, 30 Maart 2012 om 14:02:06
Ik en anderen regelmatig contact met Billink gehad, maar uit hun reacties (als wij die al krijgen) moeten wij concluderen dat een normaal gesprek helemaal geen nut heeft, wij worden toch niet serieus genomen.
Contacten verlopen in de toekomst alleen via een advocaat of zij moeten mij schadeloos gaan stellen.
Leendert, je kunt langs de lijn makkelijk praten, maar blijkbaar heb jij niet zulke ervaringen zoals ons met Billink. Ik vind het daarom ook vreemd dat buitenstaanders mij gaan adviseren terwijl ze helemaal niet weten wat er allemaal onderling is besproken. Billink plaatst hier wel schijnheilige reacties, maar in werkelijkheid proberen ze zich schoon te praten.
Ik wil op deze manier gewoon iedereen waarschuwen voor de praktijken van Billink.
Esther (1)
Geplaatst: Vrijdag, 30 Maart 2012 om 14:48:27
Jullie zitten blijkbaar vast in de huidige situatie. Los het samen professioneel op in plaats van onprofessioneel je klaagzang op een forum te spuien.
Ik zeg slotje op het topic en klaar...
webwinkel321
Geplaatst: Zaterdag, 31 Maart 2012 om 01:12:50
Als je je ervaringen op een forum deelt is het normaal dat andere mensen daar op reageren.
Billink is erg billijk door je een persoonlijk gesprek aan te bieden. Het is echt zonde dat je daar niet op in gaat, dat komt op mij over dat je het probleem helemaal niet wilt oplossen.
Daardoor vind ik eerlijk gezegd dat je je eigen tijd en onze tijd verdoet met je posts.
Ik sluit me aan bij Esther, slotje er op en klaar....