Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: plaats zoekfilters boven de productpagina. Filteren op prijs en merk.

BuggyWeb.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 18:11:16

Nice, goede toevoeging!

Ralph
    Geplaatst: Maandag, 18 Juni 2012 om 14:54:55

Eigen filters maken zou inderdaad helemaal mooi zijn!  Enig idee wanneer dit mogelijk gaat worden? Ik deel nu alles op in categorieen en subcategorieen (en subsub etc) maar dat worden er wel enorm veel zo :)

Aangepast op 18-6-2012 14:57
    De Warande
    Geplaatst: Vrijdag, 18 Oktober 2013 om 22:06:52

Beste Luondo;
    Onze grootst blijven wish is en blijft om binnen het fantastische Luondo systeem de mogelijkheid te hebben zelf filters te kunnen maken

We zouden onze klanten de mogelijkheid willen geven om te kunnen filteren op KLEUR, BLOEITIJD, en STANDPLAATS

Momenteel is maar 1 van de zaken mogelijk (in te voeren via Merk) maar dit past niet met de vertaalmodule.

Wie weet wie weet?

Een non-luondo shop voorbeeld:
    http://www.colorfulgarden.nl/

Jan willem

M@rijn
    Geplaatst: Vrijdag, 25 April 2014 om 00:21:15

Dit bericht is van mei 2012:
    Hi RTM,
    Vormgeving is nog niet aan te passen. Het dropdown icoon is zeker een goed idee, gaan we maken!
    Verder zullen we de filters in de toekomst verder gaan uitbreiden met eigen filters, vormgeving, statische content ed. Eerst weer even andere dingen bouwen :)

Gr. Robbert

Is hier inmiddels al wat mee gedaan?
    Een filter links in een kolom kunnen plaatsen zou ook welkom zijn (met checkbox ipv dropdown)

Rosier Gedekte tafel, koken & wonen
    Geplaatst: Zaterdag, 11 April 2015 om 16:17:31

Klopt het dat deze optie vervallen is nu de responsive versie is gekomen?

Izabela
    Geplaatst: Zondag, 12 April 2015 om 00:20:53

Ik kan de filters ook nergens in de Instellingen - Vormgeving vinden...

DaphneD
    Geplaatst: Zondag, 12 April 2015 om 00:48:35

Ik zie "toon productlijst opties" helemaal nergens staan!
    Ik zou het wel fijn vinden als ik dit ook kan instellen...
    instellingen >> vormgeving >> overige layout instellingen... hierna kan ik niet kiezen voor product instellingen.... :(

Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 20:44:49

We hebben de productfilters verplaatst in de nieuwe beheeromgeving, hier kan je die vinden:
    Instellingen > Vormgeving > Statische pagina's > Categorie > Globale instellingen

In de oude omgeving staat ze hier:
    Instellingen > Vormgeving > Overige layout instellingen > Product instellingen

Groeten Robbert

<<<12>>>