Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Bestellen zonder account: ‘Gast Check-out’

Louise123
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 01:21:24

@ Muriëlle: ook bij de 'bestellen zonder account'-optie is dat veld gewoon zichtbaar hoor!

Muriëlle
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 02:02:34

@Ruud Het veld is wel zichtbaar, maar het antwoord dat de klant geeft is niet terug te vinden in de backend van mijn shop...

Louise123
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 02:20:02

ah sorry, natuurlijk, je hebt gelijk!

verkleedwinkel
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 15:39:16

Het is logischer om het antwoord op deze vraag in de bestelling te zetten ipv bij de klantregistratie.
    Ook van een terugkerende klant wil je graag weten hoe hij dit keer bij je beland is. Advertentie, kortingsbon, via lijstje.nl etc.

Louise123
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 16:24:21

Martine, op de vorige pagina had ik nog een vraagje voor je :-)

verkleedwinkel
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 19:27:30

@ruud, die had ik per mail beantwoord ;-) Mijn verbeterpunten worden hier namelijk meestal niet gewaardeerd dus daar ben ik mee opgehouden. Tenminste dat probeer ik.

Louise123
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 19:52:58

oh! je bent in mijn spam terechtgekomen zie ik ;-)

verkleedwinkel
    Geplaatst: Maandag, 3 Juni 2013 om 09:37:23

Da's niet best Ruud. Dat zo'n mailtje in de spam terechtkomt.

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Dinsdag, 4 Juni 2013 om 08:59:34

ik ben zeer tevreden over deze update.
    ook dat het nu duidelijker is weergegeven van opties van wel/niet registeren en dat tijdens het bestelproces de extra verzendopties duidelijker vermeld staan.
    ook van zakelijke klant is nu duidelijker.
    Luondo weer goed bezig.

Groeten,
    Stefan

Martin Koetsier
    Geplaatst: Zondag, 21 Juli 2013 om 22:57:01

Het valt me op dat sinds de mogelijkheid bestaat er veel mensen 60 a 70% kiezen voor afrekenen als gast.

???    Is dat ook jullie ervaring    ???

Bij account aanmaken heb ik de mogelijkheid aangevinkt eigen wachtwoord, zou dat het "probleem" zijn.
    Weergegeven wordt nl. wachtwoord, dat mensen niet snappen dat ze dar zelf een wachtwoord mogen maken.

???        Zou het slim zijn om dat vinkje misschien weg te halen      ???

MOOYE
    Geplaatst: Maandag, 22 Juli 2013 om 19:12:49

Kan iemand mij aangeven wat nu precies het voordeel is om met een gast account te kunnen werken?

Wanneer de klant in het bestelproces zit zoude er dan minder afhakers zijn? Heeft iemand hier wat getallen bij?

Welk voordeel heeft de klant hier nu precies bij?

Louise123
    Geplaatst: Dinsdag, 23 Juli 2013 om 01:19:22

de klant denkt dat zijn gegevens als gast niet opgeslagen worden ofzo, denk ik. of het zijn mensen die zeker weten nooit meer bij je gaan bestellen, maar dat lijkt me onlogisch. of ze hebben geen zin om een wachtwoord te verzinnen. of ze denken dat ze eerst op zo'n vervelend bevestigingsmailtje moeten wachten voordat ze kunnen bestellen. ja, ik gok die laatste :P

overigens is ook mijn ervaring dat er sinds deze mogelijkheid geboden wordt de meeste klanten bestellen zonder account. mij maakt het niet uit, als een klant er eerder door geneigd is te bestellen dan vind ik het prima.

maar liever zie ik de échte update in de checkout, die 100% voor IEDEREEN conversieverhogend gaat werken...

Cella
    Geplaatst: Woensdag, 24 Juli 2013 om 16:12:54

Ik denk dat sommige ook gewoon niet willen dat hun gegevens in ons bestand blijven staan.

Ik vind het ook niet zo erg. Als ze eerder geneigd zijn om te bestellen.... be my guest! :D
    Heb toevallig vandaag ook mijn eerste bestelling zonder account gehad.

<<<12>>>