Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Land wordt automagisch ingevuld in winkelwagen

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Woensdag, 9 Oktober 2013 om 23:29:57

Eigenlijk ben ik van gedachten veranderd en is het misschien toch beter zo, vooral omdat ze nu ook al in het winkelmandje in de sidebar de verzendkosten kunnen zien. Dat is wel heel mooi.

Top dus :)

Papiersnippers.com | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 00:33:40

@ LUONDO kunnen jullie kijken waarom het bij mij niet werkt (bij bijv. stylusbestellen.nl

Ik zie dat het voor bijv. papiersnippers.com wel werkt. Daar heb ik nederland in zone 1 en belgie in zone 2.

Als ik bij stylusbestellen bij de zones kijkt zitten beide landen in 1 zone.

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 08:31:53

Beste Papiersnippers.com, 

In de webwinkel stylusbestellen.nl heb je geen verzendkosten ingesteld op de pagina Instellingen > Verzendkosten > Verpakkingen en kosten.

Groeten,
    Team Luondo

Styluspenkopen.com | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 12:49:40

Dat klopt alleen toch wil ik dat mijn klanten duidelijk zien dat ik geen verzendkosten reken.

Dit is ook voor belgische klanten handig omdat die vaak niet weten of mijn gratis verzending ook gratis is voor belgische klanten.

Is het mogelijk dat de melding ook wordt getoond als je geen verzendkosten hebt (ter bevestiging dat de klant weet dat het gratis verzending is).

De luondoers die het niet willen kunnen de melding gewoon uitzetten als ze dat willen.

Jeroen
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 15:32:08

maak je toch een verpakking aan die 0 euro kost? 

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 15:37:21

Beste Ruben,

We zullen het op de wishlist plaatsen.  

@Jeroen, een verpakking van 0 euro gaat niet lukken. Als er geen verzendkosten zijn zal er ook niks worden getoond.

Groeten,
    Team Luondo

Jeroen
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 15:38:31

verzendkosten van 0,01 euro een optie?

Bieropenerbestellen.nl | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 15:55:05

Hopelijk wordt het onderdeel snel behandeld. Verzendkosten van 0,01 is een optie maar doe ik liever niet.

Je hebt principe mensen en die zul je er op de voeten mee trappen dat ze dan toch 1 cent betalen als op de site staat dat het gratis verzending is.

Maar mij lijkt het echt een goede uitbreiding dat er staan 0,00 euro verzendkosten. Mocht je dan gemist hebben wat de verzendkosten zijn zie je direct dat ze gratis zijn en kopen ze dus eerder.

Heren Armband
    Geplaatst: Zaterdag, 12 Oktober 2013 om 13:53:36

Dat scheelt afhakers. Hoe meer duidelijkheid in een vroeg stadium, hoe beter.....  FIJN!

<<<12>>>