Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Slideshow met afbeeldingen

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Donderdag, 7 November 2013 om 16:55:13

Had de update al in gebruik, maar heb nu de navigatie bij mouse over ingevoerd. Die werkt echter niet naar behoren. Je kan toch ook een van de nummers aanklikken van een slide? Vervolgens wordt desbetreffende slide niet direct getoond. Waarschijnlijk is de navigatie in de war zodra je te vaak heen en terug wilt in de keuze van de slides. Kan dat kloppen? Is de reactie snelheid te traag of zoiets?

Indie-ish
    Geplaatst: Donderdag, 21 November 2013 om 10:07:18

Wanneer wordt het mogelijk om de slideshow ook op de categorie pagina's toe te voegen en niet alleen op de content pagina's?

Alvast bedankt!

APZ
    Geplaatst: Donderdag, 21 November 2013 om 17:01:36

Hoi Eduardo, 

Als het maar een éénmalige handeling (dus niet 100 pagina's op je site) is, kun je een nieuwe statische pagina aanmaken en deze op niet tonen zetten. Vervolgens hier een forward op naar de Facebook pagina.

Vanuit de slider link je intern op de zojuist gemaakte, niet zichtbare pagina.

Succes!

Groeten Bas

Noot: Ik was te snel met juichen :) Lukt niet

Aangepast op 21-11-2013 17:07
    K&R
    Geplaatst: Woensdag, 27 November 2013 om 12:10:22

Hoi

Kan iemand mij vertellen wat de maximale afmeting van de plaatjes in de slideshow mag zijn,ik kan het nl nergens vinden.
    Gelijk welke foto ik er in wil plaatsen ,hij geeft maar een deel van de foto weer in de slide.

Bedankt alvast

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Woensdag, 27 November 2013 om 18:06:08

De slide wordt automatisch even groot als je content, dus zo breed mag de foto zijn. In jouw geval is dat volgens mij 677px.

K&R
    Geplaatst: Donderdag, 28 November 2013 om 09:50:54

Hallo Maartje,

Dank voor je antwoord,weet je toevallig ook hoe hoog een plaatje of foto in de slide mag zijn ? probleem is nl niet de breedte maar de hoogte die niet volledig word weergegeven.

RTM
    Geplaatst: Donderdag, 28 November 2013 om 10:20:33

Hallo Allemaal,

Heeft iemand ook al een truuk gevonden om de slideshow een vaste breedte mee te geven, bijvoorbeeld 2/3 van je contentveld?  zodat ik er nog iets naast kan zetten, iemand een idee?

gr RTM

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 28 November 2013 om 11:09:43

Huub huub huub... barbaaaaatruuk! @RTM denk dat het wel kan. Je moet die container een fixed breedte geven en dan float:left; meegeven.

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Donderdag, 28 November 2013 om 11:14:18

Outlethome: Volgens mij las ik laatst ergens dat hij zo hoog wordt als het KLEINSTE plaatje, dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Eduardo Nunes
    Geplaatst: Donderdag, 28 November 2013 om 12:46:46

Hey Bas,

bedankt voor het meedenken!!!

<<<12>>>