Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Attributen artikelnummer en prijs aanpassen bij producten

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Woensdag, 26 Maart 2014 om 08:00:01

We hebben twee functies toegevoegd bij de attributen die je bij een product kunt gebruiken.
    1. Er kan nu per attribuut een artikelnummer ingevuld worden. Deze wordt dan zichtbaar bij de bestelling en op de pakbon.
    2. Attribuut-prijzen die gekoppeld zijn aan producten kun je nu in één keer aanpassen.
    Dit werkt als volgt:
    • Ga naar 'Producten’ > ‘Attributen' en klik op de set waar je de prijzen van wilt wijzigen.
    • Klik hierna op één van de opties die zijn toegevoegd.
    • Als je de prijs aanpast dan zal er een nieuwe optie zichtbaar worden: “Prijs aanpassen bij gekoppelde producten” (deze optie is pas zichtbaar als het attribuut gekoppeld is aan een product).
    • Vink deze aan om de prijs bij alle gekoppelde producten te wijzigen.

Jeroen
    Geplaatst: Woensdag, 26 Maart 2014 om 12:12:16

YESSSSSSSSSSSSSS!!!
    vooral de attribuut prijzen automatisch aanpassen is een super update, met 500 producten was dit altijd een hele klus ;)

Cosinix
    Geplaatst: Donderdag, 27 Maart 2014 om 19:46:30

kan dit ook met de voorraad gedaan worden ?

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Donderdag, 27 Maart 2014 om 19:48:14

Beste Cosinix, 

Het is al mogelijk om de voorraad op attributen niveau bij te houden. Dit kan ingesteld worden bij een product onder het tabblad 'Voorraad' door  de optie 'Voorraadtype' op 'Attribuut' te zetten.

Groeten,
    Team Luondo

Drachenheim
    Geplaatst: Zaterdag, 3 November 2018 om 13:08:13

hallo team luondo.
    ik kan deze opties nergens vinden. alleen voorraad. 
    de prijs kan aangepast worden bij attribuut maar ik krijg nergens een melding. 
    en ik kan ook nergens vinden waar ik het artikelnummer per attribuut kan invullen. 
    mvg bianca

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 7 November 2018 om 22:44:59

De voorraad per attribuut wist ik niet maar erg handig.
    Artikelnummers vind ik minder boeiend (sorry). EAN des te meer. Kun je per attribuut ook een EAN invoeren?
    Bianca: onder Producten (links in je menu) naar attributen set gaan. Klik er 1 aan die je gemaakt hebt, dan tweede tabblad Opties: naam artikelnummer en extra kosten, Daar zit dus artikelnummer.