Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Afterpay toegevoegd bij Pay.nl

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Maart 2014 om 08:35:01

Vanaf nu is het mogelijk om de diensten van Afterpay.nl aan te bieden in je Luondo webwinkel via betaalprovider Pay.nl.

Met Afterpay kun je het mogelijk maken om je klanten op een veilige manier achteraf te laten betalen. Het risico dat achteraf betalen met zich mee kan brengen wordt volledig door Afterpay overgenomen als de klant door hun ‘check’ gekomen is.

‘Officieel’ is het verplicht om minimaal één achteraf betaalmethode aan te bieden in een webwinkel. Dit is dan natuurlijk een veilige oplossing! :)

Afterpay is beschikbaar in alle pakketten van Pay.nl

Verband & zo
    Geplaatst: Vrijdag, 28 Maart 2014 om 13:33:20

Dat is een mooie update, nog een vraag:

Ik zou voor afterpay extra kosten in willen stellen, maar ik maak via Pay.nl ook gebruik van mister cash en daar wil ik geen kosten voor in rekening brengen, hoe doe ik dat?

Groet,
    Stefan

Verband & zo
    Geplaatst: Maandag, 31 Maart 2014 om 22:45:10

Afterpay kan ook voor belgische klanten, maar van afterpay kreeg ik bericht dat dit nog niet mogelijk is via de luondo koppeling, zou mooi zijn als dat wel kan, dan maak ik de overstap van billink naar afterpay.

groet,
    stefan

DaphneD
    Geplaatst: Zondag, 12 April 2015 om 17:50:20

Is het nu mogelijk om via Pay.nl voor verschillende betaalmethoden via deze PSP verschillende kosten aan de klant door te berekenen? Dit is echt een groot gemis omdat ik ook voor de klanten betaalmogelijkheden zonder bijkomende kosten wil aanbieden... Zou ideaal zijn als afterpay dan losgekoppeld kan worden net als paypal.

Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 20:46:14

@Stoer xxl,

Dat is niet mogeiijk bij Pay.nl

Groeten Robbert

DaphneD
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 23:28:07

Kan er uiteindelijk niet iets gemaakt worden zodat afterpay geheel individueel in te stellen is als betaalmogelijkheid zoals nu bij Paypal het geval is?

Groeten Daphne