Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: extra mededeling in winkelwagen mogelijk!

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Juli 2014 om 09:41:01

Soms kan het handig zijn dat je in de winkelwagen een extra melding kan zetten. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat men een extra upsell-optie krijgt in de winkelwagen - geniaal toch! :) Zo heb je een nog grotere kans dat men op dat ene tijdelijke aanbod in zal gaan...

Dit kan je nu doen met de functie “Winkelwagen header tekst” in de statische content. Je kan daarmee boven de winkelwagen een melding plaatsen. Dit kan met de normale editor, dus je kunt er afbeeldingen, banners of gewone tekst inzetten.

Wie weet heb jij nog creatieve ideeën om deze functie in te zetten? :)

Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Juli 2014 om 12:19:20

Leuke update, eindelijk wat meer upsell mogelijkheden! 

Stylusbestellen.nl | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Juli 2014 om 12:52:26

Handig

MOOYE
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Juli 2014 om 16:42:33

Hallo Team,

Ik zou bij het afrekenen een extra aanvinkblokje willen met tekst waarbij de klant die dat aanvinkt daarmee aangeeft geen kado verpakking te willen.

Is dat ook mogelijk?

BVD

Groet OW

Robbert
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Juli 2014 om 20:06:18

Beste OW,

Volgens de nieuwe webwinkel regelgeving mag je niks meer vooraf aanvinken (of jouw creatieve optie dat ze iets moeten aanvinken om het 'niet' te krijgen) voor extra opties. De consument moet dat altijd zelf aanvinken.

Deze optie zal er dus niet inkomen.

Groeten Robbert

Nathalie
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Juli 2014 om 21:31:36

Ik zou graag een optie in de winkelwagen zien waar de klant moet aanvinken dat het pakket bij de buren afgeleverd mag worden (en bij niet aanvinken mag het dan dus niet).

Op deze manier worden die buren namelijk de door de klant aangewezen personen die het pakje in ontvangst mogen nemen. Allerhande termijnen, zoals de 2 weken herroeping, gaan dan vanaf dat moment in. Maar ook het risico dat de buren het pakje kwijt of kapot maken is dan op de klant overgegaan.

Als die buren geen nette mensen zijn, dan weet die klant dat wel en dat zet hij het vinkje niet.

Als ik nu geen risico wil nemen dan geef ik dus bij PostNL aan om niet bij de buren te bezorgen, terwijl die klant dat misschien juist wel wil omdat hij dan het pakje sneller heeft (en hij zelf het beste kan inschatten of die buren vervelende types zijn).

Rosier Gedekte tafel, koken & wonen
    Geplaatst: Vrijdag, 18 Juli 2014 om 11:41:56

Ik kan deze functie niet vinden onder statische content? Mis ik iets?

gevonden, hij pakt hem niet met de zoekfunctie. moest handmatig scrollen

Aangepast op 18-7-2014 11:43
    Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 18 Juli 2014 om 14:30:14

Kan je er ook een product in plaatsen met direct een bestel knop?

Op die manier kan ik een product aanmaken met een knalprijs, deze op onzichtbaar zetten in de webshop, maar wel aanvinken dat deze in de winkelwagen getoond moet worden.

angi
    Geplaatst: Zondag, 20 Juli 2014 om 22:50:58

Mooi! Bij content - statische content - vind ik deze niet. Of kijk ik er nu overheen?

Robbert
    Geplaatst: Maandag, 21 Juli 2014 om 11:29:35

Als je 'Winkelwagen" in het zoekveld bij de statische content typt vind je deze vanzelf :)

Groeten Robbert

jrdyH
    Geplaatst: Maandag, 29 September 2014 om 19:22:08

Waar ik nu toch echt op zit te wachten, is dat de gegevens van klanten die van stap2 naar stap3 zijn gegaan in de winkelwagen en vervolgens afhaken, worden opgeslagen.
    Op die manier kunnen deze klanten nog benaderd worden, als 5% van deze klanten dan ook gaat kopen zie ik een mega omzetstijging tegemoet.

Het wordt echt tijd voor deze update !

webwinkel321
    Geplaatst: Maandag, 29 September 2014 om 20:39:29

Jep, of een emailmelding voor "klant" en eigenaar na xx aantal uren bij het verlaten van een winkelwagen zonder af te rekenen. 

Dolls Department 25
    Geplaatst: Donderdag, 13 November 2014 om 13:37:30

Zou inderdaad gaaf zijn om nog actie te kunnen ondernemen op afhakende potentiële klanten.
    Handig lijkt me:
    1. Zoals boven al genoemd: klant en webshopeigenaar krijgen seintje dat er nog een winkelwagentje staat te wachten.
    2. Er is ook in een grafiek en/of tabel te zien om hoeveel afhakers het gaat per dag/week/maand etc. en als het even kan ook op welk tijdstip van de dag en in welke delen van het land/de wereld.
    De wensenlijst wordt steeds langer.... ;)

Aangepast op 13-11-2014 13:38
    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 13 November 2014 om 20:14:54

volgens mij gaan jullie nu offtopic...

Maar die mail zou een leuke functie zijn, zal alleen niet op korte termijn in Luondo komen.

Groeten Robbert

Het Juweeltje
    Geplaatst: Woensdag, 11 Maart 2015 om 11:39:22

Heeft hier iemand een voorbeeld van een toepassing met de winkelwagen header?
    Ik zou hier graag een upsel aanbieden maar snap niet goed hoe ik hier een product kan koppelen.

Kussenwereld
    Geplaatst: Woensdag, 11 Maart 2015 om 21:18:04

Volgens mij staat dit er niet meer in? Ik kan het nergens vinden in Statische content..... Heb het in het verleden wel gebruikt...

<<<12>>>