Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: extra mededeling in winkelwagen mogelijk!

ZwartWitShop
    Geplaatst: Woensdag, 11 Maart 2015 om 22:29:23

Hey, Content>Statische content>Winkelwagen> Winkelwagen Header tekst. ( bij mij op 1 na de laatste.)

Ik heb een afbeelding van een artikel op die pagina geplaatst met tekst, prijs en een link.

Het Juweeltje
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Maart 2015 om 12:44:03

Ik ga eens kijken!

En geeft dat resultaat?

ZwartWitShop
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Maart 2015 om 16:36:28

Ik heb het nog niet zo lang maar heb de artikelen in die periode wel een aantal keren verkocht.

Het Juweeltje
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Maart 2015 om 18:29:27

aha! bedankt voor het delen, misschien de moeite wel om zelf te testen.

Veganistisch Koken
    Geplaatst: Woensdag, 10 Juni 2015 om 17:41:32

Ik heb hier altijd een upsell product gehad. Banner met daarop een link (/api/add_basket.php?product_id=9280206) en het product kwam bij in de winkelwagen, samen met de reeds bestelde producten. Nu merk ik net dat dit niet meer het geval is. Het product komt er wel bij, maar al de andere producten zijn vervolgens weg. Is er iets aangepast en moet ik nu mijn link ook aanpassen?

PDF
    Geplaatst: Woensdag, 30 September 2015 om 17:52:49

Ik heb hier nu onderstaande tekst staan omdat ik dit duidelijker en klantvriendelijker vind.

In de volgende stap van uw winkelwagen heeft u drie mogelijkheden :

1) Inloggen met uw account
    Als u een account heeft kan u met uw e-mailadres en wachtwoord inloggen.

2) Bestellen en account aanmaken
    Indien u hiervoor kiest zal tijdens uw eerste bestelling automatisch en direct een account worden aangemaakt.
    Functies en voordelen van uw account;
    U kunt het betalingsproces sneller doorlopen, de status van uw bestelling(en), uw bestelhistorie en uw rekeningoverzicht bekijken alsook een verlanglijst aanmaken en bewaren voor een volgend bezoek.
    U logt de volgende keer in met met uw e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord.
    Een account aanmaken is uiteraard gratis en vrijblijvend.

3) Bestellen zonder account als gast
    U heeft geen inloggegevens nodig echter beschikt u dan niet over de functies en voordelen van uw account.

ECHTER zou ik deze veel liever in de volgende stap willen laten zien waar de klant ook daadwerkelijk voor deze opties moet kiezen gezien dit veel logischer staat echter kan ik niet vinden hoe of waar ik dit kan ingeven of veranderen ?

PDF
    Geplaatst: Maandag, 5 Oktober 2015 om 11:36:22

Niemand ?

Remco
    Geplaatst: Maandag, 5 Oktober 2015 om 14:10:53

Dit is niet mogelijk

<<<12>>>