Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

Laat nu je shop overzetten naar de responsive versie!

MOOYE
    Geplaatst: Zaterdag, 11 April 2015 om 18:51:37

Nog een vraagje betreffende analytics.

Voorheel kregen wij als bron/medium bv marktplaats / yahoo / beslist etc.

Nu krijgen wij als bronmedium : bankieren.ideal.ing.nl / referral  of een andere bank.

Kunnen wij dat zelf oplossen om weer de juiste referrals te krijgen ?????

Alvast bedankt, Team Luondo

Aangepast op 11-4-2015 20:10
    Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 11 April 2015 om 19:49:31

Hebben we idd ook al eerder aangekaart. Zou mooi zijn als dit opgelost wordt.

Aangepast op 12-4-2015 11:06
    MOOYE
    Geplaatst: Zaterdag, 11 April 2015 om 20:08:59

Wij gaan er vanuit dat dit opgelost wordt aangezien dat essentieel is om commerciele keuze's te maken mbt waar de producten ondergebracht gepromoot worden.  

Syfiori shop
    Geplaatst: Zondag, 12 April 2015 om 10:56:06

Ik ben heel blij met deze update.
    De meeste bezoekers die www.syfiori.nl bezochten met een mobiele telefoon haakten snel af . Tenzij ze echt wilde kopen. Met deze update kan ik nu alle mobiele, tablet en pc of laptop gebruikers goed bedienen.
    Dit is waar Tonny Loorbach al ruime tijd de nadruk op legde.

Remco
    Geplaatst: Zondag, 12 April 2015 om 11:04:54

Die goeie ouwe Tonny!:D

Dolls Department 25
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 00:48:00

Toch iets ontdekt dat niet (meer) werkt. Een dag voordat ik mijn responsive website aanvroeg, had ik 2 producten bewerkt om ze off-line te hebben en een prijsverhoging alvast doorgevoerd om ze weer actueel te tonen bij het opnieuw on-line gaan bij nieuwe voorraad.
    De indicatie Nieuw behield ik.

Ben ik aan het kijken naar de veranderde slider op de startpagina en merk dat ik die nu handmatig door te klikken  moet sliden. Prima. Maar dan zie ik opeens de 2 producten er tussen staan die off-line behoren te staan.
    Volgens de intro van het responsive gebeuren zou iets dat off-line staat nu echt niet meer gevonden behoren te worden d.m.v. een 404 pagina.....
    Plus ik ontdek dat de oude prijzen in de slider zichtbaar zijn maar klik ik op de link dat naar het prodcut gaat dan krijg ik wel weer de nieuwe prijs te zien.

2 nadelige dingen dus waar klanten niet blij mee zijn:
    1. Het lijkt beschikbaar maar is het niet (ik heb de voorraad maar op onbestelbaar gezet terwijl het normaal gesproken een pre-order product is maar nu niet voorradig is bij de leverancier en dus onbestelbaar, vandaar off-line om klanten geen onbestelbare producten te laten zien)
    2. De prijs is verschillend.

Dit is zo'n product: http://www.dollsdepartment25.nl/nl/ReiskoffertjeBlythePullipTangkouYoSD-Turquoise

Graag een oplossing hiervoor want nu moet ik alle pre-orders die ik off-line heb gezet, checken of ze dat ook echt zijn en zo niet de bestelbaarheid aanpassen die ik dus later weer terug moet zetten terwijl normaal gesproken het weer on-line zetten voldoende zou zijn geweest.

[Ik zend dit bericht tevens als ticket]

Alvast bedankt voor jullie moeite :)

Groet,

Stella van Dolls Department 25

Louise123
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 00:06:17

Is er ook een mogelijkheid de responsive even uit te zetten voor de mobiele/tablet-gebruiker, zodat die gewoon nog op de desktop-versie komt?

Mijn shops zijn namelijk helaas een grote zooi geworden in de responsive modus, dus ik zal eerst nog een hoop werk moeten verzetten om alles goed te krijgen. Nu ziet het er gewoon niet uit en is een desktop-versie nog beter...

ThemaCadeaus
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 07:56:06

De afbeeldingen zijn in ieder geval super duidelijk nu; kan niet missen :-)
    Het contactformulier ziet er ook net even wat leuker uit.
    Maar ..... de links die ik toevoeg in de header en de menubalk blijven niet staan in tegenstelling tot de vorige versie.

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 15:01:21

We zijn nu bezig om alle shops die nog niet gemailt over te zetten naar de responsive versie.

Voor de 21e zullen alle shops overgezet zijn naar de nieuwe versie en dan is iedereen 'Google proof'.

Groeten Robbert

Kartfoto
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 19:07:50

Help,   hoe zet ik dat automatisch schalen uit? 
    mega belangrijk weekend en is me site voor geen meter zichtbaar op smartphones!

het gaat om een iframe in de pagina wat helemaal onbruikbaar is geworden.

tevens: Wil je ook jouw webwinkel overzetten naar de responsive versie stuur dan een mail maar responsive@luondo.nl met daarin: 1. Je naam, 2. De gebruikersnaam van je shop, 3. Het emailadres van je shop
    ik heb nergens om gevraagd!! :(    hele slechte timing voor mij :'( 

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 19:50:34

@Kartfoto,

Ik zie dat je ook al een ticket heb gestuurd, we zullen even naar je shop kijken of we een en ander kunnen aanpassen voor je.

Groeten Robbert

Schaakbordshop
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 22:24:21

Ik vind het er erg goed uitzien, maar om toch nog een klein beetje kritiek te leveren: De beheeromgeving ziet er erg stiriel uit. misschien dat deze met wat kleur erin leesbaarder wordt. (onderscheid in verschillende onderdelen)  Dat was met de vorige beter. Maar verder top!

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 23:10:09

TOF, ziet er goed uit. Is de SEO ook up tot date gemaakt?
    Alleen jammer dat ik nog steeds -tig keer moet klikken om een factuur uit te printen en daarbij mijn computer vol komt te staan met bestanden. Kan het niet gewoon met 1 klik een factuur printen zonder opslaan op je computer?

Gert

Dolls Department 25
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 23:58:03

Zelf print ik de factuur uit die ik eerst heb gedownload (PDF), dan openen in Adobe Reader en printen zonder moeite. Mijn computer is een Apple, mocht dat nog wat uitmaken. De factuur sla ik daarna op omdat je tenslotte digitale documenten ook moet bewaren.

Aangepast op 17-4-2015 00:00
    RTM4
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 00:15:10

@Gert, je weet dat je gewoon alle orders kunt selecteren en dan actie-> factuur printen kunt doen, dat is maar 1 bestand en een beetje klikken. Wat ik mateloos irritant vind is dan je niet meer dan 100 bestellingen kunt tonen.. 1x p.m. sla ik alle facturen op en moet dat bij 250 facturen in 3x doen en dan 3 pdfs samenvoegen.. idem voor het feit dat hij standaard iedere x op 20 staat.. lastig vind ik dat.. Daarnaast werkt het zoeken op naam maar erg matig..

<<<12345>>>