Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

    Laat nu je shop overzetten naar de responsive versie!

    Robbert
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 17:02:46

    Afgelopen weken hebben we hard gewerkt om de overgang naar de responsive zo soepel mogelijk te maken. Een paar shops zijn al over en achter de schermen staat alles klaar voor de andere webshops. Alles zal blijven werken zoals je gewend bent, dus je bezoekers zullen niks van de migratie merken.

    We hebben ons best gedaan om de layout voor 99% te laten zoals die nu is of juist mooier te maken (vinden wij ;) ), zoals de productweergave in de modules en sliders. Ook zal de nieuwe checkout en beheeromgeving beschikbaar zijn als we je shop hebben overgezet.

    Wil je ook jouw webwinkel overzetten naar de responsive versie stuur dan een mail maar responsive@luondo.nl met daarin: 1. Je naam, 2. De gebruikersnaam van je shop, 3. Het emailadres van je shop en 4. Hoeveel paaseitjes je hebt gevonden afgelopen weekeind ;)

    Dus bijvoorbeeld:
    1. Robbert
    2. helpdesk.luondo.nl
    3. helpdesk@luondo.nl
    4. 7 paaseitjes

    (Edit; Alle paaseitjes zullen wel gevonden zijn :p )

    We zullen je dan deze week toegang geven tot de responsive versie van Luondo.

    Zodra je shop is overgezet zal je automagisch in de nieuwe beheeromgeving terecht komen, deze staat op http://app.luondo.nl Er zitten ook heel wat nieuwe functies in dus kijk lekker rond en ontdek al het moois!

    Heb je vragen over de nieuwe responsive layout bekijk dan eerst het Responsive FAQ gedeelte op het forum. Stel daar gerust al je vragen, andere Luondo’ers die ook al de responsive versie gebruiken kunnen je dan ook verder helpen. Als je een bugje hebt gevonden stuur dan even een ticket naar ons.

    Groeten Robbert
    Team Luondo


    UPDATE: We zijn nu bezig om alle shops over te zetten naar de responsive versie. Mailen is dus niet meer nodig maar je komt daardoor wel hoger op de lijst te staan.


    Erik (Shop413)
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 18:38:42

    Waarom moet dit zo omslachtig..en daarnaast zo kinderlijk ?

    zet gewoon alle luondo shops in 1 klap over..


    RTM4
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 19:04:34

    Omdat wellicht niet iedereen meteen responsive wil zijn? Bijv. Omdat ze de volle vrijgeid van eerder hebben benut? En daardoor mogelijk issues tegen gaan komen? Ik had bijv een bult nawerk omdat ik de standaard categorie pagina's niet gebruik.. Och en dat van die paaseitjes, maak je niet zo druk joh, ze bedoelen het goed...


    Erik (Shop413)
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 19:35:52

    - waarom niet een gewoon aan/uit vinkje - wel of niet responsive en klaar?


    Rik van Haalen
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 20:19:34

    Erg blij met de update! en petje af voor het team die het gefixt heeft.


    Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 7 April 2015 om 22:22:07

    Denk dat Erik gewoon geen paaseitjes heeft gevonden dit weekend ;)


    Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 07:51:58

    Ik heb een mail gestuurd want ik ga graag over. En ik hoor hele positieve verhalen. In de link Responsive FAQ van Robbert staat trouwens nog niks, klopt dat?

    Groeten Claudia


    Loopladders.nl
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 09:21:20

    Super! Guster ook direct gemaild, nu heel erg hopen dat de site vandaag wordt overgezet! Heb er zin in!


    verkleedwinkel
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 09:41:18

    Iedereen veel plezier gewenst met omzetten en sleutelen :-)

    Ik ben nog steeds onder de indruk dat het allemaal zomaar werkt!


    Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 10:32:18

    mforum werkt nog noet echt geweldig in mobile versie. de helft van het reactie scherm verdwijnt waardoor ik niet zie wat ik typ. maar goed mail gestuurd xD


    Aangepast op 8-4-2015 10:34
    jrdyH
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 14:29:20

    Haha de best Update Ever, maanden werk aan gehad en dan krijg je de eerste reactie op het zeer positieve nieuws van Erik (Shop413)

    '' Waarom moet dit zo omslachtig..en daarnaast zo kinderlijk ?

    zet gewoon alle luondo shops in 1 klap over.. ''



    Haha geweldig gewoon.
    Robbert maakt overuren, en dan gaat iemand dat schrijven.

    @erik (Shop413) denk je dat ze daar niet een hele goeie reden voor hebben om het niet allemaal in 1 keer te doen? Laat dit werk gewoon over aan de pro's, grapjurk


    Aangepast op 8-4-2015 14:30
    Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 16:15:54

    yes mijn shop is over!~. thanks!!


    Aangepast op 8-4-2015 16:33
    Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 22:26:17

    Yes, ik ben ook over, JIHAA! Alleen, kan ik in de nieuwe omgeving het forum ook zien? Ik kijk nu weer even in de oude omgeving.


    Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 22:47:13

    Hi, het forum blijft hier staan.

    Misschien gaan we die later nog eens pimpen maar eerst jullie shops allemaal afmaken.

    Groeten Robbert


    Eduardo
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 06:30:46

    Beste Luondo,

    Als ik van mijn producten die ik in PNG met transparante achtergrond aanklik om te vergroten worden deze ook echt zonder witte achtergrond getoont. Dit was voorheen niet het geval. Kan dit weer hersteld worden of moet ik al die achtergronden wit maken?


    Aquariumspeciaalzaak Aqua-brotak
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 08:48:59

    Onze Website/webshop is ook over SUPER WERK geleverd

    Pluim in je reet Robbert, TOP


    Aangepast op 9-4-2015 08:49
    <<<12345>>>