Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

    Laat nu je shop overzetten naar de responsive versie!

    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 09:36:43

    pluim je reet xD lol


    Remco
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 09:48:35

    Hey Eduardo,

    Heb je een URL waar ik dit kan zien? Ik kan hiervoor een stukje CSS voor je schrijven zodat alles weer een witte achtergrond krijgt. Anders moet je idd alle afbeeldingen aanpassen ;)

    Groet,

    Remco


    Siersjaals - Marcel
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 09:55:08

    Ik kan het forum alleen zien als ik uitlog, wil ik een reactie geven moet ik inloggen. Dat lukt alleen met mijn shops die nog niet overgezet zijn. Als je alle shops hebt overgezet kan je geen reacties meer geven op het forum?

    Mvg.
    Marcel.


    Aangepast op 9-4-2015 09:56
    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 09:59:45

    ik bewaard gewoon de emails van het forum om erop te komen ;)


    Het Juweeltje
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 10:46:51

    Whoa! Wat ziet de update er goed uit! Joepie :)


    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 11:04:06

    Een knopje om naar het forum te gaan is wel handig inderdaad.
    Gaan we maken!


    Groeten Robbert


    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 11:19:41

    komt er nog een Kiala optie voor luondo webshops?


    Birdy Blue's
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 11:27:39

    Super blij mee, zeker nu google heel streng op gaat letten in ranking of je shop wel/niet responsive is maar ben ook een beetje bang dat ik straks weer een bak werk heb ....
    Maar goed, net aangevraagd en nu maar even afwachten !


    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 11:28:00

    Niet op korte termijn.

    Groeten Robbert


    M@rijn
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:01:01

    Snap niet dat jullie Kiala niet integreren op korte termijn. Dit is, zeker voor de retouren, een belangrijke speler.


    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:34:07

    We hebben een button naar het forum in de beheeromgeving gezet:



    Groeten Robbert


    Nathalie
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:34:56

    Weet iemand hoe ik de winkel offline / online kan zetten (en offline maar wel zichtbaar voor beheerder)?


    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:35:52

    @Nathalie,

    Zie Account > Webwinkels


    Groeten Robbert


    ZwartWitShop
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:49:23

    De foto's bij aanbiedingen "bewegen" ( worden iets groter). Kan dit ook bij de gewone productfoto's op de categoriepagina?


    Aangepast op 9-4-2015 12:51
    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:57:20

    heb een vraag over de Kassakoopjes
    is er een optie om het los in te vullen ipv per product?


    <<<12345>>>