Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

De grote Luondo 3.0 Responsive Update is live!

SeeMeGo
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 09:00:43

Mooi hoor, ff wennen maar erg mooi.
    Vraagje: als een klant iets in het winkelwagentje doet en het vervolgens niet besteld, is de voorraad wel aangepast. Hoe werkt dat?

Aangepast op 17-4-2015 09:09
    E.K.
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 09:12:31

GVD! Wat is dat nieuwe responsive design en de nieuwe features GAAF! En de oude backend was al niet slecht en mega overzichtelijk, maar de nieuwe app backend ? Is alles wat het was, alleen verbeterd ... wat moet dit ongelooflijk veel werk gekost hebben om te bouwen, en ... naadloze overstap. Echt chapeau voor Robert & crew.

Echter ... :-p

aantal aandachts / verbeteringspuntjes: 
    • backend: mousetip / hover text voor support tickets (2e icoontje rechtsbovenin) invoegen
    • rename "kies bestaande slide" tabblad naar "kies bestaande slideshow" 
    Feature request:
    • mogelijkheid om een fixed height in te stellen voor een foto slideshow (oogt wat rustiger en zo hoef ik niet alle plaatjes zelf te resizen) onder b.v. slidebeheer -> instellingen of geavanceerd. Meen dat we die optie voorheen ook hadden (of dat we konden kiezen uit height voor grootste of kleinste plaatje).
    • Custom 404 pagina kunnen maken

mogelijke bugs:
    1. Het 'dropdown' effect. Zodra de functionaliteit van dropdown toevoeg aan een content pagina. Gebeuren er interessante dingetjes. Wat goed te zien is aan de hand van het kruimelpad: ۩> ۩> Alle aanbiedingen .. Dus dankzij de dropdown functionaliteit heb ik nu een home en een 2e home met slug /p-0/ ... hmm. Zelfde geld voor "over EKPC". De slug / SEO friendly URL werkt:  maar vanuit het menu wordt er gelinkt  naar slug /p-289992/ ... klik  ik erop gebeurd er niets. M.a.w. ik kan een dropdown parent niet gebruiken voor content?
    2. Ik zit momenteel op een laptop met 1440x900 scherm. Wanneer ik helemaal naar beneden scroll op mijn site. Dan gaat de tekst rechts in de footer over mijn aanbiedingen widget heen. Als ik het scherm resize, dan is de positionering wel correct. Wacht ... zal ff screenshotje invoegen:

Aangepast op 17-4-2015 09:56
    verkleedwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 10:10:40

Custom 404 pagina kan al via statische content. Ik zou er graag nog wat aanbiedingen of zo bij willen zetten.......

Esther (1)
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 10:46:48

#nogmaals > Kunnen we de button "toevoegen aan winkelwagen" qua grote ook ergens aanpassen?

E.K.
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 11:13:11

@verkleedwinkel: dat was voorheen inderdaad wel zo, had dat ook zo ingesteld, maar blijkbaar is dat niet gemigreert. Okidoki. Kijk ik daar opnieuw even naar.

*gekeken* jup staat goed ingesteld, maar desondanks als ik ga naar http://www.haalmeeruitjecomputer.nl/asdfasdf zie ik alleen "404 error". En niet de bijbehorende tekst. update2: tenzij het niet langer staat onder statistische content: "Tekst - Zoeken geen resultaten gevonden", maar elders?

M.b.t. je opmerking over aanbieding erbij zetten, zou het beter zijn dat het een zelf te definieren URL/pagina wordt i.p.v. statistische tekst. Dan hebben we die functionaliteit meteen. update3: of een shortcode ofzo.

Aangepast op 17-4-2015 11:24
    verkleedwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 11:58:20

Ernst,

Nee daar staat het niet. Dat is als iemand zoekt met de zoekfunctie en niks vindt.

Ja, een aparte te editen pagina zou mooi zijn.
    Geldt ook voor de algemene voorwaarden die geaccordeerd moeten worden. Die heb ik nu met een lus staan in het headermenu. Dat edit lastig via de statische content.

verkleedwinkel
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 12:00:10

Overigens kun je de kop, 404 error, niet aanpassen.

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 12:41:44

@Esther: #button_order { font-size: 30px !important; }

E.K.
    Geplaatst: Vrijdag, 17 April 2015 om 23:41:30

@verkleedwinkel: okay ... waar dan wel!? :-p 

MH Schietsport
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:11:50

Ziet er super uit, zeker de mobile versie.  Alleen bij de slideshow wordt nu onderin met bolletjes weergegeven bij welke dia hij is.... dat zou ik liever enkel weer zichtbaar hebben als men met de muis op de slideshow gaat staan en anders niet.

Aangepast op 18-4-2015 12:12
    Martin Koetsier
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 15:05:07

Ben er inmiddels alweer en beetje aan gewend, ben het eens met Erik: "alleen als je een product delete.. vind ik het ok dat er nogmaals een bevestiging wordt gevraagd"

Ook ik zal op een later moment nog een plus of min puntje tegenkomen.

Verder compliment aan het Luondoteam voor deze "grote" update.

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 15:12:15

het is mij opgevallen dan mn website tering traag is op mn mobiel. wat voorheen niet zo was.
    niet echt klantvriendelijk. ik werd er zelfs schijt ziek en had zoiets van laat maar.
    das nie goed dus.

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 16:30:42

Zal wellicht aan je eigen verbinding liggen.

De slider laadt nog wel traag, maar dat terzijde.

Aniworld4U
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 16:32:52

hmmm ok

MOOYE
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 14:19:04

Hallo Team,

Wij hebben deze week al 3 klanten gehad die bij land klikken op de verkeerde letter waardoor niet Nederland maar Namibie, Mali etc als land komt te staan waardoor er (buiten dat wij de fout even handmatig aanpassen) ook verzendkosten komen te staan die niet kloppen.

Kan er als default niet gewoon Nederland komen te staan in factuur/afleveradres?

BVD

<<<1234567>>>