Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

De grote Luondo 3.0 Responsive Update is live!

-1-
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 15:19:42

Je kan toch gewoon alleen landen laten kiezen waar je naar verzend .
    Bij ons kunnen klanten alleen maar kiezen uit Nederland of België 

Aangepast op 19-4-2015 15:20
    MOOYE
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 16:01:17

Beste @ 1

Bij ons kun je wereldwijd bestellen en versturen :)

E.K.
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 19:37:47

Kijk ... daar hou ik nou van! Niet alleen een top produkt, maar ook een support afdeling die adequaat handelt! N.a.v. mijn dropdown menu 'bugs' even ticket gestuurd.

Kruimelpad bug is gefixt. En een nieuwe feature als antwoord op mijn dropdown menu bug:

"We hebben hier een oplossing voor bedacht. Dit kun je per content pagina instellen door de optie 'Hoofdmenu item actief' op 'Ja' te zetten."

Luondo rocks!

Aangepast op 19-4-2015 19:38
    Vintageknutselen
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 20:31:58

Zitten veel mooie dingen bij aan deze nieuwe versie, maar af en toe wel zoeken. Probeer nu bijvoorbeeld een adreslabel uit te printen met mijn Dymo Label Writer 450 en dit lukt niet. Ik krijg de melding Er zijn geen DYMO printers geïnstalleerd. Heel vreemd. Op mijn PC is de printer er gewoon en is ie actief en kan nergens iets vinden om dit in Luondo specifiek ergens aan te geven/installeren. Wat nu??? Help!

Robbert
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 20:42:44

Zie: https://www.luondo.nl/forum/aankondigingen-en-updates/47030/workaround-voor-de-dymo-labelprinter-issues

Groeten Robbert

DaphneD
    Geplaatst: Zondag, 19 April 2015 om 20:43:02

@ vintageknutselen: er is door Robbert een workaround geplaatst voor problemen met de dymo!
    Zie actieve onderwerpen > momenteel 2e onderwerp van boven!
    Succes!

Tanya.K
    Geplaatst: Maandag, 20 April 2015 om 14:06:08

Hallo !

Ben met een tabel bezig. Klopt het dat lettergrootte niet meer kleiner dan 12 is ?
    En klopt het dat ik geen link kan plaatsen op een icoon. EDIT.. oud nieuws.. tis gelukt.

Gr. Tanya

Aangepast op 20-4-2015 15:55
    Louise123
    Geplaatst: Maandag, 20 April 2015 om 16:31:44

Nieuwe backoffice ziet er top uit, stuk strakker.
    Blij dat er ook eindelijk responsive is, net op tijd voor de Google-update. Helaas is het nog wel even knutselen of mijn shops er ook in responsive mode goed uit te laten zien.
    Ik had eigenlijk verwacht dat er bij de 'responsive instellingen' een mogelijkheid zou zijn om daar aan te geven dat er dán overgegaan moest worden op 'responsive blokken'. Maar het is of alles of niets. Maar ik wil geen responsive blokken in mijn desktop-versie. Ik heb mooie aangepaste categorie-overzichten nu en die wil ik uiteraard behouden. Het zou toch ook raar zijn als nu eigenlijk alle overige layout-opties (afbeeldingen naast elkaar) niet meer toepasbaar kunnen zijn? Of zie ik nu iets enorm over het hoofd?

Daarom dus eigenlijk de vraag, is het niet logischer om bij de 'responsive instellingen' de layout-optie toe te voegen, zodat je dan kan aangeven dat er overgeschakeld moet worden naar responsive blokken?

Fournituren.info
    Geplaatst: Dinsdag, 21 April 2015 om 10:51:00

Ook wij krijgen veel minder bestellingen binnen.

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 21 April 2015 om 11:25:18

@Fournituren: ik denk omdat je nog niets met de responsive instellingen hebt gedaan. Sowieso zie ik wat dingen die niet goed gaan. Zo valt je winkelwagen half door je hoofdmenu heen. Ook gaat je uitlijning op de homepage volledig de mist in.

Mocht je willen, kan ik je hierbij wel helpen.

Aangepast op 21-4-2015 11:25
    Fournituren.info
    Geplaatst: Dinsdag, 21 April 2015 om 13:00:49

Graag mail me even

Schaakbordshop
    Geplaatst: Dinsdag, 21 April 2015 om 13:29:03

Zou het mogelijk zijn om de tekst bij de aanbiedingen minder vet te laten zijn? Het ziet er nu een beetje vies uit. Maar verder mooi werk!

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 21 April 2015 om 13:42:51

Webwinkel vormgeving > CSS

.description h4 a { font-weight:normal !important; }

ZwartWitShop
    Geplaatst: Dinsdag, 21 April 2015 om 14:39:51

Ook hier is het een stuk rustiger....of heb ik iets niet goed gedaan met de update? 

Aangepast op 21-4-2015 14:47
    Alpaca-Shop
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 00:25:52

producten in een subcategorie worden niet getoond op je mobiel

<<<1234567>>>