Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

De grote Luondo 3.0 Responsive Update is live!

D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 13:00:15

Alpaca-shop dan heb je denk ik zelf iets niet goed ingesteld denk ik.
    Bij ons word op mobiel gewoon ook de sub categorieën goed getoond 

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 14:11:29

Alpaca-shop zie hier https://www.luondo.nl/forum/alles-over-de-responsive-instellingen-van-luondo/46960/subcategorieen-niet-getoond-op-mobiel

Ledseeit
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 16:41:46

Geweldig denk ik.

Ik zou alleen graag mijn startpagina willen wijzigen, dus - Instellingen > Vormgeving > Statische pagina's - en jawel hoor, nergens te vinden?

Vraag is dus: Hoe wijzig je de statische pagina's...

RTM4
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 16:57:22

je startpagina heeft daar nooit gezeten, deze zit in content -> header menu - home

Eduardo Nunes
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 20:13:10

Is er een mogelijkheid dat er om de responsive blokken een kader kan komen?

Gr. Eduardo

Aangepast op 25-4-2015 19:52
    Little Monkey
    Geplaatst: Dinsdag, 28 April 2015 om 15:22:31

Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is dat de responsive blokken in plaats van 2 naast elkaar, 3 ook mogelijk is of gaat worden? Bij nieuwe producten op mijn voorpagina is het wel 3 naast elkaar.

alvast bedankt

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 28 April 2015 om 15:51:56

Je moet je content breder maken

Little Monkey
    Geplaatst: Dinsdag, 28 April 2015 om 22:10:33

dat was simpel. dank je wel :D

Eduardo Nunes
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 01:52:56

Quote "Is er een mogelijkheid dat er om de responsive blokken een kader kan komen?" Quote

Iemand??

Aangepast op 29-4-2015 01:53
    www.silkmood.nl
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 11:15:41

Blij mee met de responsive en andere update, maar
    1, Mijn site www.silkmood.be op mobiel is ramp, of heb ik iets fout gedaan? 
    2, is het mogelijk voor categarie met responsive layout met 4 kolommen? 

Groetjes, 

Silkmood

Studiodoeken - Remco
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 13:10:25

1. Met aanpassingen in de XML/CSS zou je alle afbeeldingen gecentreerd onder elkaar kunnen plaatsen. Als je zelf niet weet hoe dit moet, kan je het evtl. uitbesteden
    2. 4 blokken is niet mogelijk

Silkmood
    Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 10:10:45

Als wij naar Zalando of Bol kijken , bij hun check out zien wij alleen de totaal bedraag en verzendkost, terwijl bij luondo shop zien wij onder de totaal bedraag nog een lijn met BTW bedraag. Het is verwarrend voor veel klanten, die denken dat ze nog eens extra bedraag betalen terwijl het bedraag is al inbegrijpen in het totaal bedraag.
    Nochtans die Btw bedraag heeft weinig nut voor de particulieren, kunnen wij het weghalen zoals bij andere site?
    Veel klanten misverstaan deze lijn en hak gewoon af!

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 10:14:55

dat zou idd handig zijn
    hoewel ik dat nog maar 1x heb meegemaak dat een klant dacht dat er nog btw bij kwam.
    Ik ben zeer benieuwd of het meer omzet opleverd als dat bedrag weggelaten wordt.

Aangepast op 30-4-2015 10:15
    Remco
    Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 13:27:34

@Eduardo: kan dit niet gewoon via de webwinkel vormgeving? Anders zou je dit met CSS moeten doen. .product_container dit is de class. Dus: .product_container { border:1px solid #ccc; } - maar nogmaals denk ik dat je dit via de webwinkel vormgeving kan instellen. Volgens mij middenkolom, overige en dan kaders/randen ergens.
    @Silk: ik vraag me af of je conversie er onder lijdt, ik betwijfel het. Hier zijn ook sowieso voor- en tegenstanders van. Sowieso staat het Totaalbedrag in een aanzienlijk groter font. Ik denk niet dat hier veel misverstanden over ontstaan. Je kan het evtl. weghalen met .cart_options .sm { display: none; } - maar dit raad ik niet aan.

RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 13:53:42

@ remco, Het irritante nu is dat het BTW bedrag voor/boven het totaal bedrag staat, dus tussen de bedragen die worden opgeteld, wat tot eeen totaal bedrag leidt.
    Logischer zou zijn om het net als op de fatuur onder het totaal bedrag te zetten.  Ook ik heb al klanten gehad die er over vielen, en aangegeven bij luondo, maar die willen er pas wat aan doen als er voldoende mensen zijn die het aangeven, dus bij deze de oproep :)

<<<1234567>>>