Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

    De grote Luondo 3.0 Responsive Update is live!

    D*v*D
    Geplaatst: Zaterdag, 11 April 2015 om 14:42:14

    Beste luondo 

    Er zit een bugje in de IDeal betaling.
    Als je naar afrekenen gaat staat er achter landschot bank een rood sterretje, als je vervolgen kiest voor ABN AMRO dan komt er een groen vinkje achter landschot bank te staan.

    We hebben dit bij onze eigen webshop en ook als we testen bij bijv studiodoeken.nl dan komt deze bug ook daar voor.



    Robbert
    Geplaatst: Zaterdag, 11 April 2015 om 18:11:27

    Hi,

    Het is geen bug, maar heel duidelijk is het niet inderdaad.
    We hebben de validatie icoontjes dus maar even weg gehaald en zullen dit achter 'Kies uw bank' gaan zetten.

    Groeten Robbert


    Nathalie
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 13:18:56

    Bij de productbeschrijving kun je nu kiezen uit een heleboel icoontjes. Super!

    Maar: ik ben op zoek naar het copyright teken © En kan die dus niet meer vinden.

    Kan iemand vertellen of die er nog tussen staat en zo niet,  Luondo, kunnen jullie deze weer toevoegen?


    D*v*D
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 13:28:47

    Hoi Robert

    We zijn nog een paar dingen tegengekomen die niet helemaal goed gaan.

    In firefox hebben we bij de volgende optie een probleem.
    Als je klikt op bekijk en controleer de bestelling dan krijg je een popup onderaan deze popup staat
    bevestig en betaal in eerste instantie gebeurde er bij het testen niks en kon je niet klikken op de knop
    onderaan op de popup.
    Nu we het nog een keer testen lukt het wel echter je gaat dan niet naar bevestig en betaal alleen de popup verdwijnt en je moet dus alsnog op bevestig en betaal button op de normale pagina klikken.
    Dat is  voor de klanten verwarend lijkt ons.

    Ook hebben we een test bestelling gedaan en eerst gekozen voor betaling via IDeal en deze betaling afgebroken.
    In onze shop kom je dan automatich op de pagina waar je alsnog via een betaal link kunt kiezen om alsnog te betalen.
    Echter als we hier dan kiezen voor de optie om het bedrag zelf over te boeken dan komt in de admin de bestelling op geannuleerd te staan terwijl klant aangeeft via overboeking te willen betalen.

    Ook zien we in analystic zoals van het weekend ook al aangeven op het forum niet meer hoe een klant bij ons is terechtgekomen maar word er nu vermeld via welke bank er is betaald ?

    Hierbij valt het tevens op dat bij 2 orders Abn en Rabobank word vermeld.
    Echter we hebben ook een order van een klant die via ing heeft betaald en bij deze order zien we in analystic wel hoe deze klant bij ons is gekomen en niet via welke bank deze heeft betaald.

    Edit zojuist weer order van klant die betaald via ING en nu staat er in analystic ook bij deze order herkomst bankieren.ideal.ing.nl / referral

    En weer een andere order betaald via IDeal ABN heeft nu weer als herkomst wel hoe klant ons heeft gevonden.

    Ook dachten we even of het verschil maakte of klant als gast of met account afrekend maar ook dat heeft geen invloed op hoe in analystic de herkomst van klant word weergegeven.





    Aangepast op 13-4-2015 21:54
    Silersshop
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 20:49:21

    Silersshop is ook responsive. Top update. Super blij mee.

    Startpagina wat bijschaven en de wereld bekendmaken dat we responsive zijn.

    Groet,
    Bart



    DaphneD
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 22:59:43

    Wat mij opvalt is dat de kleur van de titel van de producten zwart wordt als de categorie op responsive gezet is, kan dit op een of andere manier nog gewijzigd worden?


    LEDPLANET.NL
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 07:59:25

    @ Natalie: Ctrl+Alt+c tegelijkertijd 


    Nathalie
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 09:08:10

    Bedankt Ledplanet!


    Schaakbordshop
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 12:26:51

    Wat betreft dat nieuwe kantoor, ik ben ook bouwkundig architect, dus als jullie een ontwerp nodig hebben?


    Ruud-4
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 15:02:55

    bugje: bij het invoegen van een link kun je geen url invullen (je kan alleen naar de imagemanager)


    D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 14:27:38

    Zijn er meer webshop die het probleem hebben dat sinds ze over zijn naar responsive webshop de Google ranking drastisch is verslechterd ?
    En een vraagje aan de forum bezoekers die er meer verstand van hebben zoals Leendert en Erik zou dit van tijdelijke aard kunnen zijn omdat de webshop opnieuw door Google word geïndexeerd ?


    Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 14:29:47

    ik heb er tot nu toe geen last van. sta nog steeds bovenaan met pokemon knuffels :P


    D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 14:40:17

    Wij zijn op dit moment onze ranking van 10 tallen producten kwijt, producten waarmee we stabiel al ruim 1 jaar op zeg maar pagina 1 t/m pagina 5 van Google stonden zijn structureel allemaal niet meer vindbaar op de eerste 10 pagina,s in Google na ovegang  responsive webshop.



    Aniworld4U
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 14:55:03

    hmmm raar, ik heb er geen last van. hopelijk blijft dat zo.
    ik hoop voor jouw dat het goed komt. kan me heel goed voorstellen hoe frustrerend dit is.


    RTM4
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 15:47:26

    @dvd  alleen in de desktop rankings of alleen in de mobile rankings, dat maakt nml een verschil

    Overigens kan het niet echt invloed hebben, het is slechts de code die veranderd is, en dan met name de CSS zaken. Indien gewenst kun je mij een url sturen naar randau(at)randau.nl  dan kan ik even checken of er iets anders is

    gr RTM


    <<<1234567>>>