Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

    De grote Luondo 3.0 Responsive Update is live!

    D*v*D
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 16:20:35

    Beste rtm

    Wij houden onze ranking bij via ghome.nl en zoals gezegd van 10 tallen producten is onze ranking ineens van stabiel op de eerste 5 pagina,s google 
    zijn na de update al deze producten niet. meer vindbaar op de eerste 10 pagina,s in Google.
    is dit met 1 product dan zou het nog toeval kunnen zijn  maar het is met alle producten structureel dat deze ineens verdwenen zijn terwijl deze voor de update stabiel al ruim 1 jaar gewoon een goede ranking hadden.
    uiteraard kan het zo zijn Google ze opnieuw indexeerd na de update van onze shop.

    www.dvdboxshop.nl 

    alvast bedankt voor je reactie.


    Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 21:18:45

    Waarom kijk je niet in Google Webmastertools?

    Bij zoekverkeer > Zoekopdrachten kan je hele mooie stats zien.

    Ik vraag me altijd af hoe tools als die ghome dat zullen bepalen, zij kunnen nooit zoveel data hebben als Google zelf. Zeker nu er bijna geen 'standaard' zoekresultaten meer zijn en bijna elke zoekopdrachte gepersonaliseerd is op basis van eigen zoekhistorie en locatie zou ik niet meer veel waarde meer hechten aan zulk soort tooltjes.

    Groeten Robbert


    MOOYE
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 22:39:50

    Bij ons lijkt het er ook op dat sinds de overgang naar responsive wij veel minder en minder nieuwe klanten aantrekken en een aantal producten niet meer op de 1e pagina staan net als bij DVD.

    Wij willen daar nog niet direct een conclusie uit trekken, maar geeft wel te denken. Wij wachten de komende 2 weken af hoe zich e.e.a. ontwikkelt.





    DaphneD
    Geplaatst: Woensdag, 15 April 2015 om 23:21:08

    Hier is het sinds de switch ook ineens heel veel rustiger geworden. Misschien toeval of niet...  Maar ik krijg vandaag ook vaak een 502 bad gateway error op de site... duurt een moment en de site komt weer...  tja daar gaan potentiele klanten echt niet op zitten wachten... Het laden duurt zoiezo al langer dan eerst, ook in de admin.


    RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 09:40:59

    Vergeet ook niet dat het de afgelopen week ook erg mooi weer is.. Ik herken wel wat jullie zeggen, echter op mijn shops die niet op luondo draaien zie ik ook minder organisch verkeer en wat minder orders.. Ik ga er van uit dat beide een beetje samenvalt.. Als het slecht weer was geweest had je mogelijk andere resultaten gezien


    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 09:51:23

    met het weer ben ik het eens, mensen gaan meer naar buiten. en zitten dan niet achter de computer.
    Bij mij is het dus ook rustiger terwijl ik met de producten waarmee ik op plek 1 of 2 sta.
    Ik kan pas een conclusie trekken aant einde van de maand wanneer iedereen weer geld heeft :) 


    RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 10:21:54

    @aniworld.. Vergeet niet dat daar koningsdag en aansluitend de mei vakantie inzit.. Voor mij geldt dan JAN/FEB/MAA  SEPT/OKT/NOV  de beste maanden zijn en de rest te veel vrije dagen of mooi weer heeft.. En ik heb shops is vele categorieën, of het nu een beauty product is met name voor gillende meisjes van 20 of een technisch product voor met name mannen, je ziet overal dezelfde lijn terug..


    Aangepast op 16-4-2015 10:22
    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 10:28:13

    met de feestdagen heb je idd gelijk. jouw genoemde maanden zijn ook bij mij het geval.
    Maar afgelopen jaar in jun/juli/aug had ik een super omzet, voor mijn doen dan. ik denk vanwege de conventies die merendeel met mooi weer gehouden worden. bijpassende pokemon knuffel bij de cosplay (costuum)
    ben zeer benieuwd of dat nog een keer gebeurd.


    Aangepast op 16-4-2015 10:28
    Nick Ofman
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 12:30:31

    Oeh!

    Dat was best een verassing toen ik net inlogte! 
    Daarna gelijk me webwinkel op me mobiel bekeken en ziet er super uit! 
    Het enige wat ik nog even moet fixen is de Button die ik onder de meeste pagina's plaats met 'bekijk onze producten'
    Deze is op mobiel niet echt goed zichtbaar. 
    Ook de checkout ziet er een stuk netter en overzichtelijker uit.

    Maar verder echt top! Google ook weer blij met het zeuren over een niet mobielvriendelijke website ;)

    Groetjes,

    Nick Ofman




    Aangepast op 16-4-2015 12:36
    ThemaCadeaus
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 14:49:45

    Hi Nick,


    Zo wordt je toch weer geattendeerd op een nieuw product :-)

    Niet dat ik alles voor elkaar heb, maar het valt op dat je (nog) geen contactformulier op deze pagina hebt staan.



    groetjes,

    Manuela


    Aangepast op 16-4-2015 14:49
    E.K.
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 14:52:18

    hmm ik zie dat ik ben overgezet zonder dat ik daar om vroeg? Nouja toppie ... scheelt weer een mailtje :) 




    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 15:13:46

    Klopt inderdaad, we zijn nu alle shops aan het overzetten naar de responsive versie zodat iedereen op tijd 'Google-proof' is voor de 21e.

    Groeten Robbert


    Esther (1)
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 15:37:56

    Kunnen we de button "toevoegen aan winkelwagen" qua grote ook ergens aanpassen?


    Terrariumhuis
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 16:05:10

    Hey allemaal,

    Ik moest het even laten bezinken, en moet zeggen dat ik niet helemaal ontevreden ben.
    Qua lay out loopt niet meer alles synchroon en ook mijn desktop is qua lay out toch wel iets veranderd.
    Wat ik vooral mis of gewoon niet kan ontdekken zijn de menu's aan de rechter zijde, deze gebruikte ik niet alleen voor social media maar ook voor aanvullende informatie.en mijn veilig betalen met IDeal logo.
    Deze kan ik echter nergens meer terug vinden op mijn android????

    Verder zal ik toch nog wel even moeten wennen, maar zie wel mogelijkheden.

    groetjes Ruud



    Aangepast op 16-4-2015 16:05
    Beanie Mutsen
    Geplaatst: Donderdag, 16 April 2015 om 16:37:43

    Beanie mutsen is ook overgezet, het ziet er geweldig uit, bedankt!



    <<<1234567>>>