Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

FIX: Dymo labelwriter werkt weer in Google Chrome

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Vrijdag, 11 Maart 2016 om 16:34:01

Beste Luondoérs,

Helaas was het al een tijdje niet meer mogelijk om binnen de browser Google Chrome Dymo labels te printen. Dit is nu eindelijk opgelost.

Om deze koppeling goed te laten werken moet je ervoor zorgen dat je de nieuwste software van Dymo (8.5.3) hebt geïnstalleerd op je computer.
    • Windows
    • Mac
    Succes!

Aangepast op 24-05-2017

MOOYE
    Geplaatst: Vrijdag, 11 Maart 2016 om 18:08:12

Helemaal top. Werkt weer prima!

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Woensdag, 23 Maart 2016 om 10:17:28

met 8.5.3 werkt het bij mij juist niet goed. Wel in Luondo, maar niet meet met het uitprinten van postzegels bij PostNL. Daarvoor  moet ik firefox gebruiken, dan werkt het wel bij PostNL maar niet meer bij Luondo.
    Wie heeft een oplossing zodat het bij beide gaat werken? Overigens kan ik de dymo plugin bij google ook niet meer vinden.

Luondo Webwinkels (Team Luondo)
    Geplaatst: Woensdag, 23 Maart 2016 om 11:14:32

Beste Alpaca-Shop, 

Waarschijnlijk gebruikt PostNL nog de oude Dymo library. Helaas hebben wij hier aan onze kant geen invloed op.

Met vriendelijke groet,
    Team Luondo

PDF
    Geplaatst: Donderdag, 28 April 2016 om 14:07:49

Nou hier liggen we te klooien en te doen en hij wil niet printen het commando word wel gegeven maar vervolgens blijven ze in een wachtrij staan met de melding papier is op terwijl er net een nieuwe in zit :-/

Nu omdat ik het probleem ivm Chrome gelezen had hebben we speciaal Firefox geinstaleerd en terwijl in Chrome wel een Dymo gevonden en herkent word doet hij dit in Firefox compleet niet iemand een oplossing aub ? Want worden hier beetje mesjogge van :-/

Aangepast op 28-4-2016 15:16
    Heren Armband
    Geplaatst: Donderdag, 11 Augustus 2016 om 20:05:55

Wie kan mij zeggen hoe ik even het afzender adres op de dymo labels wijzig. Ik ben namelijk verhuisd en heb het adres wel aangepast onder account/ gegevens maar hij blijft het oude adres geven. Ik weet dat ik het steeds handmatig aan kan passen maar dat is de bedoeling niet natuurlijk.
    Alvast bedankt.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 11 Augustus 2016 om 20:12:19

Misschien dat deze gekoppeld is aan het adres binnen Luondo dat je onder account hebt ingevoerd?

RTM4
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Augustus 2016 om 00:22:20

Nee, gewoon eenmalig wijzigen als je een label aanmaakt, dan onthoudt hij het