Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Voorraad op? houd je bezoekers op de hoogte

Deleukstelunch
    Geplaatst: Woensdag, 23 Maart 2016 om 23:28:52

Top die mouse hover! Maar kan je die emailadressen ook nog makkelijker implementeren voor je maillijst als je dus geen enormmail hebt :)

Luondo Webwinkels (Team Luondo)
    Geplaatst: Donderdag, 24 Maart 2016 om 08:28:39

Beste Deleukstelunch, 

Als er geen koppeling is met Enormail dan kun je dit instellen op één van de Luondo mailinglijst groepen. Je kan hier dan een nieuwe groep voor aanmaken op de pagina Klanten > Nieuwsbrief > Groepen. 

Met vriendelijke groet,
    Team Luondo

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 8 Juni 2016 om 15:28:15

Is het mogelijk om emailadressen te verwijderen die om een voorraadmelding hebben gevraagd?

Ik had er eentje die 3x achter elkaar hetzelfde bestelde en toen kon ie niet meer bestellen en melde zich aan voor de melding.

Claudia
    Geplaatst: Vrijdag, 10 Juni 2016 om 08:28:45

Blij met deze update zoals ik al zei. Zoals Alpaca shop al zegt het zou wel handig zijn als je achteraf kunt zien aan wie de mail is gestuurd. Is het mogelijk dat toe te voegen? Anders moet ik elke keer een ticket sturen. Zitten jullie niet op te wachten toch:-).

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 16 Juni 2016 om 16:57:34

Kun je de groene envelop ook verwijderen zonder een automatische mail te versturen? Ik heb een paar mensen handmatig gemaild. Dan heb ik het mailadres nog en is wat persoonlijker. Maar wil dus niet dat ze nogmaals een mail krijgen van het systeem. Die hoef ik natuurlijk niet te ersturen maar op een gegeven moment weet je zo niet meer wie je wel of niet gemaild hebt.

MartineB
    Geplaatst: Vrijdag, 17 Juni 2016 om 14:59:37

Ja dat vroeg ik ook al.

Ik wil graag emailadres, het groene envelopje dus, weg kunnen halen. Omdat er al op een andere manier met de klant contact is geweest.

MartineB
    Geplaatst: Maandag, 27 Juni 2016 om 14:37:16

Nog steeds geen optie om het groene envelopje weg te kunnen halen zonder een automatische weer op voorraad mail naar de klant te sturen?

Luondo Webwinkels (Team Luondo)
    Geplaatst: Maandag, 27 Juni 2016 om 16:06:50

Beste MartineB,

Dit is vanaf nu ook mogelijk, klik hier voor meer informatie. 

Met vriendelijke groet,
    Team Luondo

MartineB
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Juni 2016 om 14:20:52

Heel mooi. Dankjewel.

Daphne
    Geplaatst: Zaterdag, 20 Augustus 2016 om 09:10:59

Hallo Luondo,

Ik heb een vraag over dit onderwerp. Aangezien ik alles met de hand maak en ik het op het moment nog heel veel bestellingen moet afmaken heb ik ervoor gekozen om de producten tijdelijk allemaal op voorraad 0 te zetten. Als ik nu weer wil gaan verkopen en mensen een mail wil sturen dat het weer leverbaar is, moet ik dan alle producten afgaan om te kijken of iemand op de hoogte gehouden wilt worden, of is er een makkelijker manier om dit te doen? 

Groetjes Daphne 

Nathalie
    Geplaatst: Zaterdag, 20 Augustus 2016 om 10:43:20

Als je kijkt bij PRODUCTEN > TOON PRODUCTEN MET VOORRAAD MELDING dan krijg je dus alleen de prducten te zien waarbij mensen zich hebben ingeschreven.

Als je dan een van die producten aanklikt en bij VOORRAAD kijkt dan zie je een groen vakje met het aantal e-mailinschrijvingen. Klik je daar vervolgens op dan krijg je de mailadressen te zien die zijn ingeschreven.

Je kan deze mailadressen dan vervolgens verwijderen of ze de mail sturen dat het product weer besteld kan worden.

Daphne
    Geplaatst: Zondag, 21 Augustus 2016 om 09:38:56

Heel erg bedankt voor de reactie! Ik heb het gevonden. 

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Donderdag, 15 September 2016 om 13:39:44

"Als je met de muis over de groene button heen gaat kun je zien welke e-mail adressen zich hebben ingeschreven." (team luondo)

Er is geen email te zien wanneer je over de button heen gaat bij voorraad op attributen. Er staat alleen informerende tekst dat je een mail kunt sturen. Als ik dan op de button klik is de mail al verzonden. Is het ook mogelijk om bij desbetreffend product je eigen tekst in de mail te zetten? Handig voor een extra toelichting.

Gert

Aangepast op 15-9-2016 13:40
    Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 16 September 2016 om 13:58:51

Via Instellingen > E-mail meldingen > Voorraad melding kan je de mail instellen die men ontvangt wanneer de voorraad weer up to date is. Het is niet mogelijk om dit per product afzonderlijk in te stellen.

Welke browser gebruik je? Normaliter verschijnt er een lijst met e-mailadressen wanneer mensen zich ook daadwerkelijk hiervoor aangemeld hebben.

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Zaterdag, 17 September 2016 om 08:56:33

Ik gebruik Chrome.

<<<123>>>