Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Voorraad op? houd je bezoekers op de hoogte

Remco
    Geplaatst: Zondag, 18 September 2016 om 13:03:46

Hier vind je een screenshot hoe het eruit zou moeten zien. Na het drukken op de groene knop, verschijnt er een pop-up venster (die ik in het rood omrand heb). Het is mogelijk dat een instelling in je browser ervoor zorgt dat pop-ups geblokkeerd worden. Mocht je de pop-up niet zien omdat je de instelling niet kan vinden om dit te wijzigen, kan je dit in een andere browser proberen.

Claudia
    Geplaatst: Dinsdag, 18 Oktober 2016 om 09:08:52

Luondo, is het ook mogelijk een e-mail bericht te krijgen op het moment dat een klant zijn/haar mailadres achterlaat om op de hoogte gehoduen te worden van een uitverkocht product? Nu moet ik elke keer alle uitverkochte producten langsscannen. Thanx! Gr. Claudia

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 18 Oktober 2016 om 12:20:09

Staat op de todo.

Berdino
    Geplaatst: Zondag, 15 Januari 2017 om 12:13:46

Kunnen die mailadressen (voorraadmail) ook geëxporteerd worden?

Berdino
    Geplaatst: Zondag, 15 Januari 2017 om 13:06:41

Ik heb het al gevonden :-)

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Zondag, 15 Januari 2017 om 13:43:50

Waar kan je die lijst dan uitprinten @Berdino?

Berdino
    Geplaatst: Zondag, 15 Januari 2017 om 17:50:44

Klanten>Nieuwsbrief>Inschrijvingen>Uitgebreid zoeken>Voorraadmail

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Zondag, 15 Januari 2017 om 18:17:47

OK, dan krijg ik een lijst van 22 personen terwijl er bij de producten maar een stuk of 4 staan. Kan het zijn dat de lijst niet geupate wordt zodra je een mail stuurt als het product weer voorradig is? Dan zou desbetreffend persoon weer van de lijst afgehaald moeten worden, volgens mij gebeurt dat niet.
    Nu heb je wel een lijst van mensen die om een bericht vragen wanneer een product weer in voorraad is, maar je kan niet zien om welk product het gaat. Dan moet je nog steeds bij elk product de voorraad bekijken om te zien of iemand op de hoogte gehouden wil worden.
    Kan je ook een lijst uitprinten met de producten waarnaar men vraagt Remco?

La Casa Mia Beauty
    Geplaatst: Maandag, 23 Oktober 2017 om 09:42:38

Als ik zoek op Producten voorraad + uitgebreid zoeken en kies: voorraad groter/kleiner dan, zie ik alleen producten zonder attributen. Hoe kan ik producten met attributen zoeken? Mvgr Maria

<<<123>>>