Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Aankondigingen & updates

UPDATE: Verwachte levertijd variabel gemaakt

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 11:20:00

Beste Luondoérs, 

Bij de verwachte levertijd hebben we het veld variabel gemaakt zodat je zelf het aantal kan invoeren, bijvoorbeeld 1-2 weken of 3-5 dagen.

Kekootje
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 12:10:50

Super!
    Waar kan je dit ook alweer instellen voor alle producten? 

PDF
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 12:18:23

Yessss

M@rijn
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 12:21:42

Weet dat er niet gereageerd is op het forum dus misschien weinig vraag naar, maar kan er gekeken worden of het mogelijk is om de levertijd mee te nemen in het winkelwagen overzicht? Lijkt mij informatievoorziening die wel netjes is naar de klant toe (die over het algemeen slecht lezen of bestellen vanaf de categoriepagina)..

Bart
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 12:27:08

TOP. Komt er ook nog een mogelijkheid om veel prodcuten in 1 keer in te stellen met de variabele levertijd. 

RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 12:45:09

@bart, dat kan al selecteer je producten maar en dan staat het bij "extra opties" zo kun je dus per categorie of per eigen selectie alles aanpassen

Verder zit er nu ook een wijziging in met kortingen beter weergeven op offertes/orders.. Alleen jammer dat het alleen in percentages kan :)

MOOYE
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 13:37:58

Hallo Team,

Ook graag de optie instellen om alle producten tegelijk ook met bv 3-5 werkdagen in te stellen. (nu alleen mogelijk 3 werkdagen ipv gewenste 3-5)

MOOYE
    Geplaatst: Donderdag, 31 Maart 2016 om 13:40:06

Excuus staat erin.  Je moet alleen naar "voorraad aanpassen" ipv naar "extra opties".

Naturel Deluxe
    Geplaatst: Vrijdag, 1 April 2016 om 17:17:52

Super, nu nog automatiseren met de upload van producten?

Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 21 April 2016 om 10:41:52

zou het ook mogelijk gemaakt kunnen worden, om andere levertijden in te stellen op basis van de taal?
    mijn engelse deel staat nu ook op 5 werkdagen maar mensen uit de USA duurt de levertijd langer dan dat. dus dat schept verwarring

Kapitein Speelgoed
    Geplaatst: Donderdag, 21 April 2016 om 17:12:10

Ow.. was dat nieuw? Gebruikte het al. :)

RTM4
    Geplaatst: Donderdag, 21 April 2016 om 18:42:16

@aniwororld, en wat nou als het een Duitser is op je Engelse site? Zo kom je er nooit uit natuurlijk

Silkmoodnl
    Geplaatst: Donderdag, 21 April 2016 om 21:00:57

Ik ben blij met deze verandering, maar spijtig het past niet met attribute. Mijn producten hebben verschillende attribute, voor sommige attribute heb ik andere leveringstermen. Het zou handige zijn om per attribute ook de leveringstermen kunnen instellen. 
    Koting werkt ook niet voor attribute, het is echte dringende! 

Golfpresentjes
    Geplaatst: Maandag, 29 Mei 2017 om 14:55:57

Het is al mooi, maar ik zou graag nog een toevoeging hebben.

Je kunt nu bij verwachte levertijd bij het aantal intikken wat je wilt, dat is voor mij al geweldig. Maar je moet ook kiezen uit dagen, werkdag, jaren, enz, het liefst zou ik de keuze hebben dat ik ook een blanco kan kiezen (dus dat er niets uit het pull down gekozen hoeft te worden of dat er een blanco keuze is)

Als ik een week weg ga (en ik werk alleen), wil ik bij alle producten bijvoorbeeld ingeven de exacte datum dat er bezorgd wordt dus gewoon een datum opgeven.
    Dat kan nu wel in het eerste vak, bijvoorbeeld kan ik intikken "9 juni", maar dan komt er altijd een toevoeging achter te staan, bijvoorbeeld "9 juni dag" of "9 juni jaar" enz. Ik doe het er maar mee en maak er "9 juni dag" van, maar als bij de 2e invoer ook een blanco is of iets wat je zelf in kunt vullen is het perfect.

Voor de duidelijkheid, een aantal dagen neerzetten heeft geen zin, omdat die per dag dat ik weg ben gaan verschillen, het is niet wenselijk om als je 1 week weggaat dan neer te zetten 1 week, want de dag dat ik terug ben staat er dan ook dat het product pas na een week komt, terwijl het na 2 dagen is.

ps ik zet ook in de linker kolom altijd neer wanneer er weer verzonden wordt, maar bij bezoeken met mobiel/tablet enz wordt deze kolom niet weergegeven (responsive) en ziet niemand het, dus bij het product vermelden is het beste.

Aangepast op 29-5-2017 14:58
    Aniworld4U
    Geplaatst: Donderdag, 10 Mei 2018 om 13:39:16

Het zou fijn zijn. Als ik voor het engelse deel 2 tot 4 weken kan aangeven. En nederlands gewoon wat ik nu heb.