Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Account

Extra webwinkel aanmaken vanuit je hoofdaccount

MartineB
    Geplaatst: Zondag, 8 Juli 2012 om 13:48:04

Wow! Dat gaat gaat echt easy!! Ik heb opzetje al in elkaar geknutseld http://verkleedwinkel.luondo.nl/knutselkaarten

Ik had al wel een tweede winkel aangemaakt, maar zat te wachten op deze update. Dit werkt zoveel sneller als je het design enzo over kunt zetten.

De eerder gemaakte tweede winkel heb ik verwijderd uit mijn account. Maar ik zag dat ie bleef staan want kon niet onder dezelfde naam de nieuwe winkel aanmaken. Moet ik dat nog doorgeven via ticket? De naam was artoek-b2b

Nogmaals; fijne update. Dankjewel!

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Donderdag, 12 Juli 2012 om 23:06:34

mooie update, is een wederom een verbetering.

Groeten,
    Stefan

StylusNODIG | Allbyonewebsites
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Juli 2012 om 12:42:01

Ik begrijp het grote voordeel niet echt. Als je een tweede winkel opent dan wil je toch ook een ander design lijk me? Anders heb je straks 3 winkels met alle 3 dezelfde designs :P

Erik @ Forum
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Juli 2012 om 12:44:48

hoeft niet per se...

de basis kun je nu kopieeren.. instellingen etc..

ook is het makkelijk als je bv verschillende namen gebruikt maar toch hetzelfde verkoopt
    (net als dat Karwei en Gamma van 1 eigenaar zijn)

het wachten is nu alleen op een database koppeling die continu met 1 hoofdshop in verbinding staat.. dan is het echt af..

Aangepast op 13-7-2012 12:45
    Het Kunstpaleis
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 13:56:44

Beste,
    Ik heb al ruim een jaar een webwinkel en ben nu met de tweede bezig. Maar ik kan hier maar 50 producten opzetten. Betekent dit dus dat ik verplicht ben om een abonnement te nemen van 37 euro per maand om meerdere producten er op te zetten. Eerste webshop is een early bird, tweede staat bij freemium...alvast bedankt.

Mario - 8
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 14:09:10

Als je je shop had toegevoegd aan je bestaande account, had je nog en Early Bird gehad. Nu je een shop hebt aangemaakt via het "gewone" systeem, heb je automatisch een Freemium account, en dus gelimmiteerd aan je 50 produkten....

Ik zeg, shop exporteren, shop deleten, en een shop aanmaken in je account, en daar verder gaan.....
    (of vragen of team luondo het voor je over zet, scheelt veel werk....:-)) 

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 14:36:21

agree with Mario.. gewoon vanuit je hoofd (eerste) account een je shop aanmaken !

HK-vintage
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 19:37:58

Zou Luondo dat voor mij kunnen doen, scheelt inderdaad veel werk!
    Ik kan wel switchen tussen mijn shops, maar waarschijnlijk dan verkeerd begonnen....
    Hoop op een antwoord van Luondo..shop deleten en opnieuw beginnen of kunnen jullie dit voor mij fixen?

Martijn88
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 20:47:26

Erik is van Luondo geloof ik, je kan het zelf allemaal deleten en importeren

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 21:07:50

ga in je shop naar ACCOUNT .. en klik in het menu links op ACCOUNT OPHEFFEN

Bieropenerbestellen.nl | Ruben Goudswaard
    Geplaatst: Zondag, 11 November 2012 om 21:13:04

Maak een ticket aan ze kunnen dit account zo wijzigen scheelt een hoop werk voor jou.

Het Kunstpaleis
    Geplaatst: Maandag, 12 November 2012 om 08:47:53

Bedankt voor het advies Ruben..ik heb een ticket verstuurd.

Ruud4
    Geplaatst: Zaterdag, 12 Januari 2013 om 20:33:30

Ik heb een extra webwinkel aangemaakt vanuit het hoofdaccount. Ik heb aangegeven dat alle instellingen overgenomen moesten worden uit een andere shop. Echter is er helemaal niks overgenomen. Wat nu?

Robbert
    Geplaatst: Zaterdag, 12 Januari 2013 om 21:41:01

Beste Ruud,

Niet alle instellingen worden overgenomen, sowieso geen producten en categorieen.

Groeten Robbert

Louise123
    Geplaatst: Zondag, 13 Januari 2013 om 11:19:07

nee, maar ik zeg toch dat er NIKS overgenomen is ;)

<<<123>>>