Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Algemeen

FAQ vormgeving 2.0

Laura
    Geplaatst: Woensdag, 31 Oktober 2012 om 15:39:25

Waar kan ik de toon voorraad vinden? 

Stond altijd op verbergen, Maar sinds vandaag staat de voorraad ook bij het product. 

Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 31 Oktober 2012 om 15:49:31

instellingen > algemeen > voorraadbeheer > toon actuele voorraad > NEE

Gr. Robbert

Laura
    Geplaatst: Woensdag, 31 Oktober 2012 om 16:27:22

tanks ;)

Robbert
    Geplaatst: Woensdag, 31 Oktober 2012 om 19:02:32

@Mireille,

Jouw vraag op de vorige pagina:
    Content > kolommen > lay-outs
     3 modules in het header-menu
     6 modules in de header
    Ik weet niet zo goed wat ik hier nou van moet denken. Hoe moet ik dat zien? Wat kan je met die modules ????

Daarmee kanje bijvoorbeeld de nieuwsbrief moduel in de header zetten.

Heb ik ook meteen de vraag van Ecobouwadvies beantwoord.

(twee antwoorden voor de prijs van één :-) )

Gr. Robbert

Marcel C
    Geplaatst: Woensdag, 31 Oktober 2012 om 22:59:58

Sinds vandaag is mijn logo verdwenen. Deze stond in de (smalle) header voor het menu aan de linkerkant, nu staat hij erachter verstopt. (logo tonen staat gewoon aan) Hoe krijg ik deze weer op de voorgrond?  (zie: siersjaals)

Mvg.
    Marcel.

Aangepast op 31-10-2012 23:07
    Naturel Deluxe
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 01:23:35

Even zeggen dat jullie prachtig werk hebben geleverd met deze super update! 

Maar zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om helpdesk.luondo.nl aan te passen aan het nieuwe? 
    zodat we een plaats hebben om alle mogelijke pixel-formaten terug te vinden? 

Want alles aanpassen zonder te weten welke formaten je dient te gebruiken zorgt toch voor wat problemen, zoals bv. de achtergrond afbeelding voor het header-menu, wat is daar het goede formaat van? En wat is het formaat van een product pagina zonder rechter kollom?

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 09:43:59

@Marcel, we hebben het aangepast, logo staat nu weer 'boven' de menubalk

@Naturle Deluxe, gaan we zeker doen!

Gr. Robbert

Birdy Blue's
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 09:50:49

Heel blij met de optie om de rechterkolom weg te halen maar waarom kunnen er nu niet 4 producten naast elkaar getoond worden ?
    Er ontstaat zo'n grote witruimte ....

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 09:53:50

@Birdy Blue's,

zijn we mee bezig :)

Gr. Robbert

Dsmejan
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 10:53:53

Veel vragen in 1 keer :-)
    Dus ook de mijne. Hoe kan ik een attributenset toevoegen wanneer de klant de bestelling plaats komt 'dit item is toegevoegd aan je winkelwagen'.
    IK heb al gezien dat je daar dan bijvoorbeeld in die pop-up de size kunt aanpassen...

Iemand enig idee? Alvast bedankt.

Camgosseli
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 11:44:17

Vraagje over linken vanuit een  foto in de header.

Ik heb zojuist geprobeerd om vanuit een losse afbeelding in de header, terug te linken naar de home pagina.

De link gaat overal heen behalve naar de home pagina. 

Waarschijnlijk vul ik een foute link in, gewoon mijn url ingevoerd, weet iemand toevallig welke type link gebruikt moet worden?

(losse foto is inmiddels weer verwijderd)

Alvast bedankt , miranda

EE
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 13:25:32

@Team Luondo,

Nu het mogelijk is de omschrijving op de productpagina onder de bestelbutton te krijgen...
    Is het ook mogelijk om bij de categorieën de omschrijving onder de "blokken" te krijgen..?

Mvg,
    Daniël

Mireille
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 13:32:26

Daniël, deze vraag heb ik van de week ook al gesteld, maar nog niets op gehoord.

Ben dus ook heeel nieuwsgierig. Ik zou de optie ook heeeeel graag zien.

En als ik zie waar het team van Luondo allemaal toe in staat is, lijkt mij dit niet zo heel moeilijk voor ze ;-)

Aparte-cadeautjes
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 14:46:33

Ik heb twee foto´s in de header gezet maar na opslaan zijn deze niet zichtbaar. Header blijft, op het logo na, wit. heb het al 10x gedaan maar krijg geen foto´s zichtbaar in de header.
    Wie kan mij helpen...

MartineB
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 15:27:25

Helemaal top dat er gewerkt wordt aan 4 producten naast elkaar! En andere layout qua titels enzo.

Misschien dat gelijk meegenomen wordt om de verschaalde productplaatjes in de categorie, nieuwe producten, bijbehorende producten zo groot mogelijk weer te geven?
    Er is nu meer ruimte met die rechterkolom weg.......

Bijbehorende producten zijn wel hele kleine plaatjes http://www.artoek.nl/verkleedwinkel/piratensteek-zwart.html

<<<12345>>>