Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Algemeen

FAQ vormgeving 2.0

Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 15:48:53

@Dsmejan, als je op een bestel knop klik op de categorie pagina zal de attributen popup zichtbaar worden. Op de productpagina zelf staan altijd de pull down menu's

We zijn alle feedback aan het verzamelen voor verdere update's :)

Gr. Robbert

Naturel Deluxe
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 16:53:05

@ Robbert: 

Iedereen zou omhoog springen met een winkelwagen update :) one-step-checkout word al zoooo lang gevraagt (ookal vergeten we het nu even met deze design update ;))

Esther (1)
    Geplaatst: Donderdag, 1 November 2012 om 22:39:41

@robbert kan de tekst bij de attributen ook naast de keuze kolommen staan ipv erboven? Of dat je hier een keuze mogelijkheid voor hebt om aan te vinken?

Grt,
    Esther

MartineB
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 09:51:33

Ik kan het echt niet vinden...

Hoe geef ik de afbeeldingen in de header een link?

En waarschijnlijk kan dat niet, maar is nog ergens in te stellen welke afbeelding op voorgrond staat en welke op achtergrond? Zodat de ene de andere overlapt? Al typende bedenk ik me dat het waarschijnlijk de volgorde van oploaden is.

Horse Charms
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 11:57:14

Is er wat mis met de weergave van de afbeeldingen van producten, na het klikken erop bij de productweergave?
    Bij mij is het plaatje wazig en het vergrootte plaatje héél erg klein.
    Heb even bij wat andere webshops gekeken en daar vind ik ze ook wat klein.

Muriƫlle
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 12:03:06

Ik had ook al een ticket gestuurd ;-) Er gaat iets niet helemaal goed met de afbeeldingen. Hoop dat het snel wordt opgelost, ziet er niet uit zo...

Horse Charms
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 12:12:08

Dat dacht ik al! Dan maar even rustig afwachten, ik dacht al zoiets namelijk.

MartineB
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 13:15:42

Hier ook.

De weergave van het grote plaatje bij het openen van de productpagina wordt niet goed weergegeven. Uitklappen gaat ook niet goed.

Echter als je, plaatje wisselt via de thumbnails, dan staan ze wel weer goed? Uitklappen via thumbnail gaat ook goed.

Luondo (Moderator)
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 13:37:50

Beste Luondoérs,

Er was inderdaad een probleem bij de weergave van de productafbeelding. Dit hebben we nu opgelost.
    Onze excuses hiervoor.

Groeten,
    Team Luondo

angi
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 20:50:41

Help! Ik  heb een nieuwe header gemaakt zodat de winkelwagen rechtsbovenin de header geplaatst kan worden. Dit heb ik ook gedaan, winkelwagen is wel zichtbaar bij de preview in de vormgeving maar niet in de webwinkel zelf zie hier http://urly.nl/472 . Ook zou ik graag de header wat hoger willen hebben, oftewel minder marge erboven. Ik heb alle bovenmarges op 0 gezet, maar dit is nog niet voldoende. Wie heeft de oplossing, vooral voor het zichtbaar maken van de winkelwagen!

**OPGELOST***

Aangepast op 2-11-2012 21:15
    angi
    Geplaatst: Vrijdag, 2 November 2012 om 21:12:29

Het probleem met het winkelwagentje is opgelost, door de ruimte rond het object winkelwagen groter te maken is deze beter uitgelijnd. Ik heb een nieuwe skin gemaakt.

De preview geeft deze keurig weer, maar luondo lijkt mijn keuze voor mijn nieuwe skin niet te onthouden. In het rijtje skins geeft hij keurig aan dat deze in gebruik. Wanneer ik terug ga naar mijn luondo en daarna weer kijk in de vormgeving heeft hij dit niet onthouden. Hoe kan dit? Ik heb nu een lege header helaas.....

**OPGELOST***

Aangepast op 2-11-2012 21:15
    Toeties
    Geplaatst: Zaterdag, 3 November 2012 om 14:08:20

Hallo Angi,

Ik heb het probleem ook. Dat de nieuwe skin niet wordt onthouden.
    Hoe heb jij dit opgelost?

Aangepast op 3-11-2012 19:39
    Durftestempelen
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 02:47:54

Dat gebeurt er dus als je begint met het aanpassen van de layout... bijna 3 uur... moet al lang naar bed :-)

Maar goed... vraagje...

Hoe kan ik (hopelijk in 1 of 2 stappen) ervoor zorgen dat de prijzen in het productoverzicht in een vlakje komen te staan (als een soort buttons), maar dat de prijzen op de productdetailpagina's geen vlakje hebben en een andere kleur dan op de overzichtspagina?

Kan dat?

Hoor het graag!

angi
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 09:10:26

@Toeties: in het scherm van webwinkel vormgeving, kies je het tabblad eigen opgeslagen skins, klik de skin aan die je graag wilt gebruiken, haal dan rechts beide vinkjes weg, klik dan opslaan.

Toeties
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 13:05:30

@angi: Thnx!

<<<12345>>>