Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Algemeen

FAQ vormgeving 2.0

Mireille
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 20:15:44

@Team Luondo, er kwam iemand met de volgende vraag:

Is het ook mogelijk om bij de categorieën de omschrijving onder de "blokken" te krijgen..?

Deze vraag had ik ook al eens eerder gesteld, maar tot op heden kan ik er nergens een antwoord op vinden.
    Is dit mogelijk?

Anders zou ik het heel fijn vinden als dit mogelijk gemaakt zou kunnen worden.

Esther (1)
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 23:08:54

@Luondo @robbert Heb de vraag al eerder gedaan maar nog geen reactie gezien. 

De tekst van de attributen staat nu boven de invulvelden. Dit is niet mooi en zou er gewoon links naast moeten staan. Als de knop toevoegen onder de tekst staat dan staat het goed dus ik denk dat het mogelijk moet zijn.

Als ik niet voldoende duidelijk ben laat het weten. dan stuur ik een email met uitgebreidere uitleg.

Gr,
    esther

Ecobouwadvies
    Geplaatst: Maandag, 5 November 2012 om 14:29:25

@Team Luondo,

Ik heb de oplossing voor het probleem met de footer gevonden.
    Op bepaalde pagina's versprong mijn footer wat naar links. Dit kwam enkel voor in Google Chrome.
    Reden was de plugin Search by Image (by Google).

Dus als jullie die vraag nog ooit moesten krijgen...

Robbert
    Geplaatst: Maandag, 5 November 2012 om 16:00:52

@Moosmade, de bestelbuttons kunnen nog niet apart ingesteld worden op de categorie en productpagina.

@Mireille, staat op de lijst om aan te passen!

@Esther, nu de pagina's breeder kunnen is dat inderdaad mooier, komt op de lijst!

Gr. Robbert

Durftestempelen
    Geplaatst: Maandag, 5 November 2012 om 23:21:03

@robbert Jammer dat dit nog niet kan!

Andere vraag... kan ik in de editor (webwinkel vormgeving) ook een preview krijgen van een andere pagina dan de homepage?

En hoe zorg ik dat op deze pagina (o.a.) dat de tekst "alle producten" twee keer op dezelfde hoogte staat? Het menu links iets meer omhoog dus...

En laatste vraag voor nu...

Dit is een Google webfont dat bij mij heel scherp is, maar niet bij iedereen blijkbaar. Jammer! Bestaat er iets als een "previewer" om te checken hoe het eruit ziet in andere browsers/resoluties?

Ben benieuwd!

Aangepast op 5-11-2012 23:23
    Robbert
    Geplaatst: Dinsdag, 6 November 2012 om 14:02:41

@moosmade,

Je kan wel andere kolom indelingen kiezen voor de preview, zie tabblad kolommen in de editor.

Menu kan niet hoger, in die 'lege' ruitme staat normaal de titel (assortiment), daardoor staat het iets lager.

Beste manier om te kijken hoe je site er in andere browsers uitziet om ook echt in die andere browsers te kijken ;) Er zijn wel tools maar dat komen de screens ook op hun site te staan bv. http://browsershots.org/

Gr. robbert

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Donderdag, 8 November 2012 om 10:16:41

Vraagje:

- Is het footer menu ook in te stellen om te laten
    centreren.. of bv links/rechts uit te lijnen ?
    (nu staat t standaard steeds rechts)

- ik zie ook geen mogelijkheden om titels etc te laten onderstrepen,
    schuin te zetten, bold en.of geen bold te zetten ?

Erik

Aangepast op 8-11-2012 10:37
    Robbert
    Geplaatst: Donderdag, 8 November 2012 om 21:47:33

Komt op de lijst Erik.

Gr. Robbert

de Grooth Budgetshop
    Geplaatst: Vrijdag, 23 November 2012 om 14:16:59

graag wil ik de prijsweergave laten zakken naar rechts onder in het product veld
    maar weet niet hoe

kan het in lijn met de door gestreepte tekst

ter informatie     http://www.grooth.nl/c-131064/luidsprekersets

heeft iemand een idee

Henk de Grooth

Aangepast op 23-11-2012 15:58
    Mireille
    Geplaatst: Vrijdag, 23 November 2012 om 16:10:59

Je kan nu alleen modules toevoegen aan het Footer menu.

Is het ook mogelijk een vrije ruimte in de Footer te creeëren?
    Zo kan je misschien nog iets meer kwijt.

De Stralende Maan
    Geplaatst: Maandag, 4 Februari 2013 om 11:55:01

L.;S.
    Wie kan mij vertellen hoe ik de menubalk minder hoog kan maken?

vr gr Michael Inden

Remco
    Geplaatst: Maandag, 4 Februari 2013 om 12:20:28

Instellingen > vormgeving > Webwinkel vormgeving > Zelf aanpassen > Menu > Container en dan zie je rechts Formaat waar je de breedte en hoogte kan aanpassen.

Bij Overige > Padding kan je met het tweede getal de hoogte van de losse menu-items aanpassen.

Govino
    Geplaatst: Dinsdag, 18 Februari 2014 om 13:07:59

Beste,

Ik zie dat het mogelijk is om via het CSS veld, de luondo-css te overrulen. Maar als ik bijvoorbeeld css toevoeg (en op uitvoer klik, en opslaan) zie ik geen veranderingen aan de voorkant van de shop. Ik zou namelijk graag de witruimte van de middenkolom naar 0 willen brengen.

een voorbeeldstukje (van Remco Thx nog):

#content_center .block_header { visibility: hidden !important; } 

doe ik iets fout?

Gegroet B

mdk
    Geplaatst: Donderdag, 31 Juli 2014 om 16:13:54

ik krijg de kleur van het lettertype voor productnaam niet gewijzigd in de eerste pagina van de winkelwagen... nu staat hij op wit en met een witte achtergrond is er dan niets te zien... best lastig ;-)
    iemand een oplossing?

Studiodoeken - Remco
    Geplaatst: Donderdag, 31 Juli 2014 om 17:01:15

instellingen > vormgeving > webwinkel vormgeving > zelf aanpassen > producten > titel

Denk dat dit 'm is. Waarschijnlijk staat hier de kleur op wit of op transparant.

<<<12345>>>