Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

Dropdownmenu probleem

Adapter24
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 15:27:38

Ik heb zojuist mijn dropdownmenu geplaatst. Ik kan echter alleen op de subcategorieën in de dropdown klikken, niet op de hoofdcategorie, deze werkt niet. Wanneer ik erop klik blijft het menu ''hangen''. Pas als je ergens anders op je scherm klikt, kun je weer verder. Dit lijkt mij een kleine bug die vast snel opgelost wordt.

Verder echt een geweldige update.

Aangepast op 8-4-2015 15:36
    Remco
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 17:05:26

Is idd al aangekaart en wordt (hopelijk binnenkort) opgelost

Als je het hoofdkopje van de dropdown door zou verwijzen naar een pagina / categorie, pakt hij het ddmenu helemaal niet meer.

Aangepast op 12-4-2015 11:07
    Pieter (1)
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 18:10:28

Hoe laad je dat dropdown menu in? Ik zie nergens iets daarvoor namelijk.. 

Adapter24
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 18:27:10

Content > header menu > selecteer bijv. 'Audio & Video' > onder 'doorverwijzen' selecteer je 'ja, naar categorie' > selecteer categorie > onder 'dropdown menu' kun je 2 menu's selecteren.

Als je sub categorieën hebt komen deze in je dropdown menu te staan.

Pieter (1)
    Geplaatst: Woensdag, 8 April 2015 om 20:22:39

@Adapter24, Bedankt, dat was het. Zat behoorlijk verstopt! 

Nova impex
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 12:42:14

Hoi mensen van the Dream team of Luondo,
    ik heb een vraagje,  nu het dropmenu in leven is geroepen hier zou ik graag dan ook al mijn categorien in de menu balk willen verwerken. zodat het wat rustiger is aan de zijkant met titels.
    maar als ik een pagina aanmaak bij header menu kan ik maar 1x iets doorverwijzen van een categorie en niet meerdere?
    hoe krijg ik meerdere categorieen in 1 dropdown menu? ( tevens ook de achtergrond van de dropdownmenu aanpassen.?)

Led
    Geplaatst: Donderdag, 9 April 2015 om 15:00:29

Als ik een submenu uit de dropdown naar een link doorverwijs krijg ik de melding: Deze webpagina bevat een omleidingslus

LEDPLANET.NL
    Geplaatst: Dinsdag, 14 April 2015 om 08:04:32

Hey Nova Impex,

Als je je categorieen in de "dropdown" wilt plaatsen moet je dit doen met nieuwe content pagina's welke je doorlinkt op je bestaande pagina's. Let er op dat je deze op niet zichtbaar zet.

Succes!

MisterTrendy.nl
    Geplaatst: Woensdag, 22 April 2015 om 12:29:35

Hallo Led,

heb jij het probleem al opgelost? Bij mij geeft hij het probleem bij 1 doorverwijs link. Ben de webwinkel aan het bouwen nu maar snap niet precies waarom hij dit nu doet.