Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

Www.xxxxxxxx.nl link toevoegen

Coating4all
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 09:32:00

Ben aan de slag met de responsive.site wat even flink wennen is maar gelukkig zijn veel functies hetzelfde alleen een ander jasje.

Maar ik heb wel paar probleemjes.
    ik was aanpassingen in mijn email meldingen aan het doen en probeerde een link in te voegen
    maar dat gaat niet. 
    Ik krijg een scherm met naar een bestand maar gewoon een www. link krijg ik niet meer ingevoegd

ik wilde een, klik hier om te betalen,  button invoegen bij een email melding met daarin de link naar het betaalscherm van die order maar dat werkt niet meer.

Nu probeerde ik een nieuwe map aan te maken om daar linken in te gaan zetten maar ook een nieuwe map aanmaken en naam geven lukt niet

Ook ontdekte ik dat de ABC editor er niet in zit.
    Als ik content invoer worden er wel typ / spelfouten met rode onder lijn weergegeven maar ik kan er niet op klikken om de fout te herstellen.

grt nico 

Aangepast op 13-4-2015 09:41
    Bio Amable
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 10:44:07

Ik vind het ook wennen. Ik kan bijvoorbeeld niet vinden hoe ik de slider foto's een link kan meegeven. Kan iemand dat mij vertellen?

Remco
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 11:10:10

@Bio:
    modules > slide beheer > kies bestaande slide > slider selecteren > knopje eigenschappen van afbeelding >

Dit vond ik ook verwarrend, maar als je goed kijkt kan je in dit venster omlaag scrollen. Hier vind je de balk waar je de URL kan invullen

Bio Amable
    Geplaatst: Maandag, 13 April 2015 om 15:00:32

En dan hik ik nog ergens tegenaan...........Als ik een foto invoeg in een beschrijving van een product, hoe kan ik de tekst er dan naast krijgen? Voorheen kon ik dat gewoon allemaal aanklikken. Ik heb overal gezocht maar kan het niet vinden.