Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

    Weer problemen met printen pakbon en dymo printer

    MOOYE
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 11:12:28

    Hallo Team,

    Na de overgang naar responsive hebben wij de dymo prionter via chrome plugin opnieuw moeten activeren. Was daarne geen probleem.

    Sinds vanochtend zijn er 2 wijzigingen :
    1. De dymo printer wordt weer niet herkend én de chrome plugin van Dymo niet te vinden.
    2. De pakbonnen worden nu via de Adobe reader geopend, hebben wij niet om gevraagd !

    Zij er gisteravond/vannacht/vanochtend weer wijzigingen doorgevoerd en zo ja de vraag hoe wij dit kunnen wijzigen.

    Alvast dank.


    RTM4
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 11:43:39

    Beide lijken me toch echt instellingen van je browser. De plugin heeft niets met het luondo platform te maken, de plugin staat op je eigen pc (of in je browser, en daar heeft luondo geen invloed op.  afhankelijk van de bestandsextentie wordt een bepaald programma geladen, ook dit is een browser instelling. Ik zet mijn geld op een software update van je browser, die e.e.a. heeft veranderd. Kennelijk niet naar je wens

    gr RTM


    MOOYE
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 11:59:53

    @ RTM

    Bedankt voor je reactie. Aangezien direct na de overgang na responsive de dymo printer niet meer zichtbaar was hebben wij de conclusie getrokken dat de overgang hier debet aan was. Inmiddels een ticket aangemaakt. 

    Mocht er iemand zijn die ons kan aangeven hoe het kan dat wij nog maar 5 plugins zichtbaar krijgen bij Chrome (de dymo staat er niet tussen) houden wij ons zeer aanbevolen.




    Robbert
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:03:42

    Hi,

    We hebben een workaround gevonden, zie:
    https://www.luondo.nl/forum/aankondigingen-en-updates/47030/workaround-voor-de-dymo-labelprinter-issues

    Groeten Robbert


    MOOYE
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:09:09

    Hallo Robbert,

    Probleem is dat de NPAPI ingeschakeld kan worden, maar vervolgens bij de Plugins er maar 5 voorkomen en de Dymo label plugin niet weergegeven wordt in de lijst.


    MOOYE
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:16:59

    @ Robbert = opgelost.

    Moesten tussen stap 1 en stap 2 ook helemaal afsluiten en weer opstarten. Nu doet alles het weer.

    Wederom dank voor de snelle (re)actie !!


    Robbert
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:29:18

    Top en thanks!

    Ik ga het even aanpassen!

    Groeten Robbert


    Retroweegschaal - Marcel
    Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 13:27:37

    Bedankt, de workaround werkt!


    Maridadishop
    Geplaatst: Woensdag, 8 Juli 2015 om 15:31:26

    Hoi,
    Is er ook een Dymo work around voor Firofox op een Apple met Maverick?

    Groet
    Henk