Weer problemen met printen pakbon en dymo printer
|
MOOYE
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 11:12:28
Hallo Team, Na de overgang naar responsive hebben wij de dymo prionter via chrome plugin opnieuw moeten activeren. Was daarne geen probleem. Sinds vanochtend zijn er 2 wijzigingen : 1. De dymo printer wordt weer niet herkend én de chrome plugin van Dymo niet te vinden. 2. De pakbonnen worden nu via de Adobe reader geopend, hebben wij niet om gevraagd ! Zij er gisteravond/vannacht/vanochtend weer wijzigingen doorgevoerd en zo ja de vraag hoe wij dit kunnen wijzigen. Alvast dank. |
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 11:43:39
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 11:59:53
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:03:42
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:09:09
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:16:59
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 12:29:18
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 18 April 2015 om 13:27:37
|
|
|
Geplaatst: Woensdag, 8 Juli 2015 om 15:31:26
|