Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

Webshop op mobiel ziet er niet goed uit.

Cybertje
    Geplaatst: Vrijdag, 24 April 2015 om 21:29:20

De mobiele versie van mijn webshop www.by-estudio.nl ziet er niet goed uit, de foto's zijn in verschillende formaten en prijzen staan naast elkaar.
    Hoe kan ik dit weer netjes krijgen?
    Bedankt vast!

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 24 April 2015 om 21:38:06

Waarom werk je niet met de responsive blokken? Dus de standaard voor het weergeven van je producten. Erg omslachtig zoals je het nu hebt.

Cybertje
    Geplaatst: Vrijdag, 24 April 2015 om 21:47:48

Hi, bedankt voor je reactie.
    Ik heb de lay-out aangepast naar mijn smaak, inderdaad bewerkelijk maar nooit problemen en nu ineens staat alles schots en scheef in rare formaten.
    Hoe kan ik dit weer goed krijgen, zoals het altijd was?

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 25 April 2015 om 14:40:38

Door de code waarmee je alles handmatig geplaatst hebt te optimaliseren. Deze zit niet goed in elkaar.

Cybertje
    Geplaatst: Zaterdag, 25 April 2015 om 20:21:35

Remco,

Ik heb het even weer geprobeerd op de standaard manier. Probleem vind ik 2 dingen:

1 de titel van het produkt is vet gedrukt en ik heb geen idee waar je dit aan past. ( waarschijnlijk in css, maar weet niet welke code ik moet gebruiken)
    2 de foto's zijn kleiner en vager dan ik wil en ze hebben ook zo'n rare hover als je erover heen gaat. (ook hier weer geen idee hoe dit aan te passen :-))

Dit is wat ik wil 
    http://www.loveibiza.nl/Ibiza-elastiekjes

En dit is wat ik krijg
    http://www.loveibiza.nl/Elastiekjes

hoop dat jullie nog wat tips willen geven

gr Bert

Aangepast op 25-4-2015 20:22
    Remco
    Geplaatst: Zondag, 26 April 2015 om 15:47:11

Het effect weghalen en de foto'e groter maken is niet mogelijk. Je zult je code dus moeten gaan optimaliseren. Of je kan op wc3 schools een xml/css tutorial volgen, of je kan dit uitbesteden.

coating4all.com
    Geplaatst: Zondag, 26 April 2015 om 18:51:31

@ remco
    Ik zag dat jij al heel wat mooie headers en banners heb gemaakt.   Ik vind het zelf ook erg leuk om dat in elkaar te knutselen maar vraag me af welke software de experts het liefst gebruiken om banners logos en headers te maken.
    grt Nico

Cybertje
    Geplaatst: Zondag, 26 April 2015 om 21:10:09

Remco, waar kan ik alle div classes vinden?

Ik zie bij anderen bij 4 producten op een rij <div class="productlist_3 productlist-img>
    hoe zit dat bij 3 producten op een rij?

bedankt trouwens voor je respons tot dusver!

gr Bert

Ontbijt en zo
    Geplaatst: Maandag, 27 April 2015 om 08:49:53

op de mobiel versie is mijn achtergrond afbeelding zichtbaar door de tekst van mijn produkt.
    ik wil wel graag de achtergrond afbeelding tonen op de pc
    hoe kan ik dit oplossen.
    grt sylvia

Aangepast op 27-4-2015 09:03
    Haak me gek!
    Geplaatst: Dinsdag, 28 April 2015 om 11:04:38

Ik vind mijn mobiele pagina er ook niet uit zien
    Ik heb zelf op de homepage foto-knoppen gemaakt naar de categorieen die ik heb. Op mijn site staan er 3 naast elkaar maar op de mobiele variant staan ze allemaal onder elkaar, ziet er niet uit.
    Hoe kan ik dit aanpassen? Hetzij op de mobiele, hetzij op de normale site.

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 28 April 2015 om 16:16:46

@Haak me gek: dit kan met XML/CSS, bepaalde codes die je moet schrijven om de positionering van elementen te bepalen. Als je hier geen kaas van hebt gegegeten kan je dit evtl. uitbesteden aan iemand

@Ontbijt en zo: Wat is de URL van je webshop?

@Cybertje: Als je in je browser op F12 drukt kan je de code inspecteren en achter de classes komen. Maar als je geen CSS kan schrijven, heeft het geen zin.

@2shop: Ik gebruik zelf Adobe Photoshop

Ontbijt en zo
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 07:56:56

www.ontbijtenzo.nl

Aangepast op 29-4-2015 07:58
    Remco
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 09:37:22

Via webwinkel vormgeving > zelf aanpassen > middenkolom moet je even een witte achtergrondkleur instellen. Momenteel is de achtergrond transparant waardoor je de achtergrondafbeelding ziet. Als je deze wit maakt, is het verholpen.

Horse Beads
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Mei 2015 om 18:17:16

Ook ik kom hier even binnen vallen.

Het viel mij ook op dat mijn pagina niet helemaal lekker mee komt op de mobiel. Via het menu zijn de categoriën zichtbaar, alleen de subcategoriën krijg ik er niet voor (mis ook het kleine driehoekje naar beneden). Kan ik dit ergens instellen? Of op een andere manier oplossen?

Evert
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Mei 2015 om 07:58:04

Goedemorgen, Bij mijn webwinkel www.lekkerebroodjesservice.nl zijn mijn submenu's niet meer op de mobiel zichtbaar. Dit betekent dat men geen belegde broodjes meer op de mobiel kan bestellen en ook geen sandwiches meer. Zou je dit aan willen passen zodat alles weer zichtbaar is? Vast bedankt. Groet Evert.

Aangepast op 9-5-2015 07:58
    Horse Beads
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Mei 2015 om 14:59:32

Ik heb het responsive menu nu uit gezet, ik wacht hier de reactie af over de subcategorieën.

<<<12>>>