Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

Speelt site extensie een rol bij het kiezen van een webwinkel?

www.silkmood.nl
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 10:27:04

Ik twijfel om www.silkmood.be en www.silkmood.nl in één zetten.
    Als u beide sites op google ziet, welke site zou u klikken? Kiest u liever www.silkmood.nl omdat u woont in Nederland? of speelt het heelmaal geen rol? .nl or .be is dezelfde voor u?
    ik weet dat ik mag geen double content hebben, maar mijn ervaring is dat Nederlanders gaan liever bestellen op .nl, klopt het? 

Hartelijk bedankt voor uw mening.

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 10:46:30

Véél liever.

.be komt sowieso amper/niet voor in de nl zoekmachines, terwijl .be in de Belgische variant wel voorkomt.

Wat is de reden waarom je deze webshops in één wil hebben?

Donna
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 11:07:01

Voor webshop veel liever .NL omdat verzendkosten vanuit België vaak veel hoger liggen. 

Aangepast op 29-4-2015 11:07
    www.silkmood.nl
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 11:23:12

Remco, 
    Je weet dat deze 2 site  dezelfde is. De reden dat ik ze in één wil hebben is om de double werk te vermijden en  concentreren op een site.
    Ik weet dat .nl is veel vindbaar in Nederland, en daar heb ik ook meer klanten dan in Belgie. Daarom ga ik niet zomaar .nl weg zetten. 
    De verzendkost  voor beide winkel is dezelfde, ik vraag allleen een bijdrage voor bestelling onder 69€. 

Studiodoeken - Remco
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 13:09:08

Dan zonder meer .nl behouden

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 14:23:11

Ik zou ook sneller op een .nl klikken. Inderdaad ivm met de verzendkosten. Dus als ik zou googlen op zijde kussenslopen, en ik vind blabla.nl en silkmood.be, zou ik nooit op de .be klikken. Tenzij ik in de google snippet zou zijn "gratis verzending naar België en Nederland" oid.