Waar kan de klant de Track en Trace code inzien?
MOOYE
|
Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 20:01:46
Wij verzenden nu brievenbuspakketten naar klanten en vullen bij de klantbestelling (factuur en pakbon) de Track en Trace code in. Vervolgens zetten wij de status ingepakt om in de status verzonden en sturen wij de klant een statuswijziging met standaard tekst. Nergens zien wij de track & trace code ( die wij bij Pakbon en factuur ingevuld hebben) terug in de standaard mail richting klant. Wij gaan er vanuit deze niet nog een keer handmatig over te moeten typen in een statuswijzigingsmail. Zie wij een instelling over het hoofd? Alvast Dank! |
Geplaatst: Woensdag, 29 April 2015 om 22:42:22
|
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 09:58:17
|
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 12:11:12
|
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 12:39:36
|
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 12:44:10
|
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 15:13:05
|