Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

Look van responsive blokken aanpassen

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Woensdag, 6 Mei 2015 om 22:32:37

Ik had mijn categoriën altijd op 3 afbeeldingen naast elkaar staan, want ik ben niet zo'n fan van hoe mijn shop eruit ziet met de blokken indeling. Nu zie ik dat de responsive blokken grotere afbeeldingen hebben dan de oude layout opties.

Weet iemand toevallig hoe ik met ccs bij de blokken layout alle toeters en bellen (randen, bestel button, titel) weg kan halen, en het eruit kan laten zien zoals de optie met alleen afbeeldingen? Het liefst dan ook nog met het schaduw effectje wat ik nu om mijn afbeeldingen heb (http://tizzalicious.nl/haaraccessoires).

Alvast heel erg bedankt!

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 6 Mei 2015 om 22:57:21

Als je 1 categorie op de responsive blokken zet, wil ik er wel een blik op werpen.

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Woensdag, 6 Mei 2015 om 23:15:22

Geweldig, Remco! :) Ik heb de categorie "spiegeltjes" op responsive blokken gezet.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 08:45:58

Probeer eens dit:

.glass-case ul li, #content_center .item .product_container { border:none !important; } .product_container .description { display: none !important; } div.product_list_responsive > div.item { height: 180px !important; } .item .product_container .image a img { box-shadow: 10px 10px 5px #ccc !important; }

Aangepast op 7-5-2015 08:47
    Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 08:56:55

Het werkt bijna! Alleen is de prijs dan ook weg, die wil ik wel graag houden. Weet je hoe ik dat op kan lossen?

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 11:28:01

Prijs staat er nu bij, of niet? Ik zit op pocket mirrors.

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 11:39:09

Ja, ik ben er een beetje mee aan het spelen, maar het lukt niet helemaal. Ik heb de bestelbutton en titel los weggekregen, maar de prijs staat dan in het midden van de foto, (de foto gaat erover heen). Ik heb hem kunnen verplaatsen met de code hieronder, maar dan verplaatst de tekst op de product pagina's ook naar links en onder, en valt hij zelfs buiten de middenkolom.

.glass-case ul li, #content_center .item .product_container { border:none !important; } .product_container .description { margin-top: -100px !important; margin-left: -120px !important; } div.product_list_responsive > div.item { height: 180px !important; } .item .product_container .image a img { box-shadow: 10px 10px 5px #ccc !important; padding: 10px 10px 40px !important; }

div.product_list_responsive > div.item {
        display: inline-block;
        margin-bottom: 50px;
        padding: 5px 5px 10px;
        width: 100%;
    }

.button_order {
        display: none !important;
    }

.item .product_container .description h4 a {
        font-size: 16px;
        word-wrap: break-word;
      display: none !important;
    }

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 12:09:11

Dus het is opgelost? ;)

De tekst op de productpagina staat ook in een itemprop description. Deze kan je aanduiden om de tekst hiervan de corrigeren.

div[itemprop="description"]

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 12:24:42

Dat gaat mijn code-skill teboven :P Kun je uitleggen hoe ik dat precies moet doen?

(Heeeel erg bedankt voor je hulp trouwens! Ben in ieder geval een stuk verder dan eerst!)

Ik zou ook al m'n product omschrijvingen als "in tabblad" kunnen weergeven, dat lost het probleem ook op, maar ik kan nergens vinden hoe ik de layout alle producten in 1 keer kan aanpassen. Weet jij dat? Of kan dat niet?

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 12:51:05

instellingen > vormgeving > statische pagina's > product detail pagina

Maartje (Tizzalicious)
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 12:57:04

Ahhh, ik zat bij producten te zoeken.

Het is gelukt, nogmaals heel erg bedankt!

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 7 Mei 2015 om 13:24:18

Top!