Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

Hamburgermenu

MartineB
    Geplaatst: Dinsdag, 7 Juli 2015 om 23:14:01

Wensje.

Mijn klanten zijn niet allemaal even bekend met symbolen. En ik las vandaag deze tweet  

Is er een mogelijkheid om het hamburgertje op de mobiele versie (als optie)  te vervangen door het woord MENU?

MOOYE
    Geplaatst: Dinsdag, 7 Juli 2015 om 23:21:09

OOk een heel groot voorstander van.

Kan Luondo dit instelbaar maken of moeten we massaal Remco inschakelen :).....?

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 8 Juli 2015 om 10:16:13

Nog een wensje.

Bij downloads het "aantal" blokje weg. Bij mij is een download een pdf. Soms bestellen klanten meerdere stuks. Omdat ze denken dat ze een uitgeprinte versie krijgen toegestuurd.

Dus geen aantal kunnen opgeven, alleen bestelbutton.

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 5 Augustus 2015 om 21:04:46

Kwam nog enkele bugjes op de ipad tegen.....

Bijbehorende produkten op de produktpagina worden bij mij niet weergegeven op de ipad. Er verschijnen strepen ipv produkten. Iphone en desktop gaan wel goed.

Responsive blokken wordt de foto van vergroot. Dit gebeurt echter niet op de ipad.

Inhoud van kolom aanpassen lukt niet op ipad. Het veld "content" overlapt de kolom. 

MartineB
    Geplaatst: Woensdag, 9 Maart 2016 om 16:04:21

Nogmaals de wens om het hamburgericoontje op de mobiel te vervangen door het woord M E N U
    Er is plaats zat aldaar.

https://twitter.com/jurjenjongejan/status/707532564639170560

Nathalie
    Geplaatst: Woensdag, 9 Maart 2016 om 16:26:20

Ik heb 2 mensen in mijn omgeving de winkels laten testen en allebei wisten ze niet wat die streepjes betekenen. Terwijl ze allebei al enkele jaren een smartphone of tablet hebben. Zij wisten het menu niet te vinden en dus weten waarschijnlijk heel veel mensen dit niet...

Ik zou dus ook graag zien dat de streepjes vervangen wordt door het woord MENU (of een woord dat we zelf in kunnen stellen?)

PDF
    Geplaatst: Woensdag, 9 Maart 2016 om 16:54:30

Hier ook een HELE grote voorstander van, Ik ben allicht van de oude stempel maar zelfs ik moest even zoeken voor ik door had dat op mijn iphone je via de streepjes naar de producten moest :-/  ( Ik shop dan ook nooit op mijn gsm ) dus als ik als 35 jarige al zo "dom" ben dan neem ik aan dat met mij veel klanten dat zijn.

Ik merk ook dat het bouncepercentage vele malen hoger is op mobiel dan ook een gewone pc wat me logisch lijkt als men geen producten kan vinden.

Los hier van beetje of toppic maar ik merk ook dat heel veel mensen niet snappen dat ze op de product foto"s dienen te klikken om deze uitvergroot te zien. Handig zou zijn zoals op andere websites dat er in het klein een melding bijgezet kan worden in de trend van " klik om uit te vergroten " ( of zo iets in die trend ) of desnoods een vergrootglas icoontje.

Aangepast op 9-3-2016 16:59
    MartineB
    Geplaatst: Donderdag, 10 Maart 2016 om 09:28:52

Dit lijkt me zo'n kleine aanpassing.....
    Jammer dat dat nog niet meegenomen is.

De onbekendheid met het hamburgermenu is groot.
    Bij een andere winkelhost zag je nadat ze dit symbool net doorgevoerd hadden uitleg op de homepage bij diverse webwinkels dat die streepjes het menu voorstelden....
    Lijkt me een beetje de omgekeerde wereld als je symbolen moet gaan uitleggen.

MartineB
    Geplaatst: Donderdag, 10 Maart 2016 om 09:57:42

Menu is trouwens heel lastig te bedienen als je de telefoon horizontaal houdt. Waarschijnlijk omdat ie uitklapt over de openstaande pagina? Je zit al heel snel in die onderliggende, openstaande pagina. Het lukt mij dan bijna niet om te scrollen in het menu.

MartineB
    Geplaatst: Maandag, 14 Maart 2016 om 10:22:01

Fijn, ik zie dat er nu tekst bij kan.

En yeah, de changelog wordt weer bijgehouden.