Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Alles over de responsive instellingen van Luondo

    Mobiele versie uitzetten

    Goedkopepluggen
    Geplaatst: Woensdag, 15 Juni 2016 om 19:22:16

    Hallo,

    ​Ik vroeg me af of ik de mobiele versie van mijn website uit kan schakelen. Ik wil graag dat mijn klanten direct op de desktopversie komen, zonder daar eerst voor te moeten klikken. Ik vind de mobiele versie namelijk helemaal niet prettig en krijg dat ook van klanten te horen

    ​Hoop dat iemand me een antwoord kan geven. Dank!!

    ​Hartelijke groet,
    Marijn


    RTM4
    Geplaatst: Woensdag, 15 Juni 2016 om 23:07:10

    Het nadeel van jouw plan is dat je je Mobile serps gaat verliezen, dus geen nieuwe klanten via mobiel


    Mario - 2
    Geplaatst: Donderdag, 16 Juni 2016 om 09:17:11

    Ik zou inderdaad even 2 keer nadenken voordat je deze stap neemt., zoals ook RTM4 al vermeld.
    Je bent dan, voor mobiele sites, niet of minder goed vindbaar via Google, om maar een zoekmachine te noemen.
    Kijk hoeveel klanten er mobiel bestellen, en kijk of het het waard is, maar ook als ik maar 1 klant per maand heb, die mobiel besteld, zou ik het toch in de lucht houden, alleen al voor de zoekresultaten.

    Succes.


    Goedkopepluggen
    Geplaatst: Donderdag, 16 Juni 2016 om 14:08:15

    Bedankt voor jullie reacties. Zit idd wat in. Maar zou ik de "desktopversie-button" dan prominenter in beeld kunnen krijgen? Staat nu ergens klein en onduidelijk onderaan...


    Mario - 2
    Geplaatst: Donderdag, 16 Juni 2016 om 16:59:57

    Dat zou ik ook weer niet doen, als het al mogelijk was. Vraag aan klanten waar ze moeten klikken om de mobiele site te wisselen voor de desktopversie, en ze zeggen, die staat toch altijd onderaan.

    Ik denk ook dat je één van de weinige bent, die de mobiele site uit wilt zetten. Als ik dat zou doen, zou ik toch aardig wat klanten kwijtraken, en, ik heb in ieder geval nog geen klant gehad, die er over klaagde.

    Ik ben dan ook zo van, als je door wat voor reden niet wilt bestellen, bestel je toch lekker niet....

    Eerlijk gezegd zou ik mij eerst met andere dingen bezighouden van de shop, en als ik helemaal niets meer te doen heb (en dat bestaat dus niet met een webshop) dan zou ik mij hier pas over (minder) druk maken.

    Maar, het is jouw shop, uiteindelijk geven we hier alleen maar, meest, onderbouwd onze visie.

    Nogmaals succes, met de keuzes :-)