Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen

Admarkt/Marktplaats via Luondo

Claudia
    Geplaatst: Vrijdag, 14 Oktober 2016 om 16:38:35

Ik had vandaag een gesprek met iemand van Admarkt/MP. Mijn advertenties presteren slechter dan gemiddeld. Dit komt o.a. doordat kenmerken zoals conditie (nieuw, gebruikt etc) , verzendopties (ophalen of verzenden) niet zijn aangevinkt in MP. Dit kan niet omdat ik doorlink via Luondo en in Luondo zijn dit soort opties niet beschikbaar. Pas ik het aan in Admarkt en er gaat een nacht overheen dus de link tussen Admarkt en Luondo wordt weer gedraaid, ben ik het weer kwijt. Ik vraag me af hoe anderen hier mee omgaan en of dit voor mensen een reden is om de link met Luondo niet te gebruiken maar rechtstreeks in Admarkt te adverteren? Of nog beter is het mogelijk om Luondo hierin uit te breiden? Gr. Claudia

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 14 Oktober 2016 om 22:36:41

Goede vraag! Ik ga voorleggen om iig de conditie en verzendopties te implementeren.

Claudia
    Geplaatst: Zaterdag, 15 Oktober 2016 om 08:18:31

Super! Dank je wel Remco.

Givatokidz
    Geplaatst: Zaterdag, 15 Oktober 2016 om 10:34:16

heel goed idee ik wist het niet eens

Claudia
    Geplaatst: Zaterdag, 15 Oktober 2016 om 11:52:41

bij externe websites kun je marktplaats aanvinken Givatokids. Dan per product tabblad extra kun je m per product dan aanzetten.

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 15 Oktober 2016 om 13:00:44

We hebben het e.e.a. uitstaan bij Admarkt of dit uberhaupt in de feed meegenomen kan worden.

De conditie sowieso wel. Deze zal binnenkort worden toegevoegd.

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 10 Mei 2017 om 08:10:03

Hoe staat het hier mee?

Zat gisteren even te kijken maar mis een aantal recentere categorieen binnen MP bijvoorbeeld.............

Givatokidz
    Geplaatst: Woensdag, 10 Mei 2017 om 09:01:51

Ik ben er sws al mee gestopt.
    Ik had heel veel kliks en heel veel mensen op de site via mp.
    Maar ik kreeg uiteindelijk wel een rekening van 1000 euro als dank voor die vele kliks.
    Daar had ik mij dus beter in moeten verdiepen.
    Let er ook op dat ze op mp vaak kliks dubbel rekenen dat is een fout bij hun.
    Groetjes claudia

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 10 Mei 2017 om 10:02:22

Ik wil er op zich wel mee expirimenteren...................kleine selectie van artikelen aanbieden daar en goed monitoren wat er gebeurd...............

Claudia
    Geplaatst: Donderdag, 11 Mei 2017 om 15:30:32

Zuiderpark, mis je categorieen binnen MP of op Luondo? Indien laatste even ticket aanmaken, bij mij hebben ze die toen toegevoegd (toen ik nog MP deed, ben er mee gestopt).

Givatokidz
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Mei 2017 om 13:16:37

waarom ben jij ermee gestopt claudia

Claudia
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Mei 2017 om 13:36:04

Het leverde mij te weinig op helaas.

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Mei 2017 om 14:52:42

Hier erg goede resultaten trouwens :) Ik denk dat het sterk per markt afhankelijk is. Wanneer Admarkt voor jouw doelgroep / producten niet werkt, zijn andere kanalen misschien effectiever.

@Claudia: Heb je betere resultaten op andere kanalen die je hier wil delen?

Claudia
    Geplaatst: Vrijdag, 12 Mei 2017 om 16:05:12

Volgens mij zijn er 2 Claudia's in dit topic:-). Ik heb niet 1 kanaal dat het erg goed doet helaas. Het is een combinatie van verschillende dingen. Adwords gaat OK, social media als je er veel tijd aan besteed. En veel tijd aan SEO blijven besteden. Ik ben het met je eens dat Admarkt mijn doelgroep niet is. Ik heb duurdere producten, dan is Marktplaats niet helemaal het publiek. In het begin ging het tegen de verwachting in vrij goed. Toen ben ik er dus meer op in gaan zetten maar het ging steeds slechter. Eind vorig jaar dus besloten ermee te stoppen.