Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop

Help, andere kolommen structuur met dropdown menu

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 11:42:06

Hallo allemaal,

Ik wil iets relatief simpels aanpassen maar krijg het niet voor elkaar.

www.zuiderpark-games.nl

Ik wil de hele linkerkant er uit slopen (en dan dus van 3 naar 4 producten naast elkaar)

De hoofdcategorieën van assortiment wil ik horizontaal bovenin tonen met rechts daarvan "contact".

Welke stappen moet ik nemen om dit goed te krijgen?

Bedankt en groet,
    Hans

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 12:01:21

Via instellingen > vormgeving > kolommen kan je de kolom structuur aanpassen naar een structuur zonder linker zijkolom

Via content > header menu > kan je een pagina toevoegen die doorverwijst naar een categorie. Deze komt dan in je menubalk terecht.

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 12:19:50

Bedankt !!

Tot zo ver gelukt maar nu wil ik nog dat de submenu's zichtbaar en klikbaar worden onder de hoofdmenu's?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 12:31:45

De pagina die je door hebt laten linken naar een categorie heeft een optie om als dropdown menu in te stellen. Deze dien je in te stellen.

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 12:44:19

Waar staat die optie precies?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 12:50:47

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 12:56:17

Super.

En als ik dan nog een laag dieper wil laten zien qua sub menu's?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 13:00:34

Dat is niet mogelijk

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 13:07:08

Thanks !! Dan ga ik wat dingen aanpassen :)

Laatste vraag, ik wil in datzelfde horizontale menu ook de contact pagina plaatsen maar die krijg ik er ook niet in. Wil hem - als het kan - rechts in die balk plaatsen dus niet direct naasr de product categorieen die er nu staan...............

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 13:17:31

Wanneer je via content > header menu een content pagina aanmaakt en de status op 'online' houdt (dus niet op offline zetten), zal deze automatisch in datzelfde menu verschijnen.

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 15:04:12

En het is niet mogelijk om 'contact' rechts in het menu te tonen?

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 15:51:44

Ik zie dat je het al gevonden hebt. Via content > header menu kan je in het overzicht de volgorde van de pagina's slepen door middel van je muis.

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 16:38:30

Wil contact eigenlijk helemaal aan de rechterkand van die balk hebben...........

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 5 Juli 2017 om 22:23:05

Daar moet je een aparte module voor aanmaken via vormgeving > kolommen. In deze module zet je dan de tekst Contact die je laat linken naar de contactpagina. De module plaats je dan rechts in de header omgeving.