Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop

Afbeelding over breedte scherm

Tenikle
    Geplaatst: Maandag, 16 April 2018 om 21:15:06

Ik heb een vraag over het uitlijnen van een afbeelding. De blokken van de webshop zijn niet over de hele breedte van het scherm, dit is geen probleem. Maar ik zou wel graag afbeeldingen over de hele breedte van het scherm willen uitlijnen. http://www.tenikle.nl/ is de webshop in kwestie. Is dit mogelijk? Als ik de afbeelding links uitlijn dan steekt hij aan de rechter kant uit, als ik hem rechts uitlijn, steekt hij links uit. 

Remco
    Geplaatst: Maandag, 16 April 2018 om 23:13:06

Het is alleen mogelijk om de slider over de volledige breedte te krijgen (qua afbeeldingen)

Claudia
    Geplaatst: Maandag, 23 April 2018 om 22:52:35

Off topic maar wat een onwijs leuk product Tenikle.

Tenikle
    Geplaatst: Dinsdag, 24 April 2018 om 20:36:20

Vinden wij ook, daarom vanaf nu Tenikle ook te koop in Nederland !

Kemios
    Geplaatst: Donderdag, 26 April 2018 om 14:43:33

Ziet er goed uit , zit net te brainstormen voor een nieuw layout voor mijn webwinkel , mooi dat die mogelijkheid er is in Luondo

Tenikle
    Geplaatst: Donderdag, 26 April 2018 om 20:30:18

Dank je voor het compliment, suggesties voor verbeteringen zijn uiteraard welkom !

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 27 April 2018 om 10:30:08

Er zijn met name verbeteringen qua vindbaarheid mogelijk. Zo zijn de bestandsnamen van veel van je afbeeldingen 'Schermafbeelding 2018-04-16 om 20.55.15.png', missen ze alt / title tags en mis ik eigenlijk een gode SEO tekst op de belangrijkste pagina van je webshop: de homepage. Buiten dat zou ik zeker een SS verbinding nemen :)

Tenikle
    Geplaatst: Vrijdag, 27 April 2018 om 10:46:35

Bedankt Remco,

SS was ik nog vergeten, SEO nog niet afgerond. Zit nog even te twijfelen over meer tekst op homepagina.

Ga er weer mee verder,

Sven

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 27 April 2018 om 10:48:35

Je hebt al een mooie domeinnaam. Juist goed om op de SEO te focussen :)

Claudia
    Geplaatst: Woensdag, 27 Juni 2018 om 20:37:43

Remco je zegt je kunt alleen een slider doen die de hele breedte van je scherm omvat. Kan je dan ook een slider maken die maar 1 afbeelding bevat en dus stilstaat? Het valt mij nml op dat steeds meer webshops en sites die in Wordpress zijn gebouwd de hele breedte van je beeldscherm (laptop) omvatten. Onze lay-out is wat dat betreft wat ouderwets en zou mooi zijn als je ook de hele breedte kunt benutten. En ik wil geen slider want daar zijn meerdere onderzoeken over dat het of conversieverlagend is of iig niet verhogend.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 28 Juni 2018 om 12:09:52

Yes. Je kan 1 afbeelding in je slider stoppen. Dit is dan gewoon een statische afbeelding. 

Verder hebben de meeste moderne webshops gewoon een vaste breedte qua content en niet 100%. Bol, Wehkamp, Coolblue, Hunkemoller enz. Wat ze doen (en wat jij ook hebt) is een 100% header / footer zodat het beeld niet volledig ingekaderd is.

Ouderwets is een content die bijv. 960 pixels breed is. De laatste jaren steekt het op circa 1100 / 1200 pixels. En dit is eigenlijk een prima breedte. Niet alleen qua compatibiliteit van veel voorkomende schermresoluties, maar ook om het overzicht van je content te behouden.

Claudia
    Geplaatst: Vrijdag, 29 Juni 2018 om 15:03:12

Dus eigenlijk zijn we net zo hip als Nol. Wehkamp etc.

Indie-ish
    Geplaatst: Donderdag, 25 Oktober 2018 om 10:13:14

Hi,

Ik zag toevallig bij een aantal luondo websites een afbeelding ónder de footer staan. Weet iemand hoe dit kan of moet dit via CSS?
    https://www.ansje.eu/nl/stoffen  << Zo bedoel ik..

Bedankt alvast!

Groetjes,
    Marieke

ZwartWitShop
    Geplaatst: Donderdag, 25 Oktober 2018 om 13:57:00

Hoi, Volgens mij kun je dat doen in de webwinkel vormgeving en dan de footer. > afbeeldingen.

Aangepast op 25-10-2018 13:57