Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop

Download toevoegen aan product

Deleukstelunch
    Geplaatst: Donderdag, 11 Oktober 2018 om 12:56:25

Het lukt mij maar niet om een download toe te voegen aan een product. Ik weet wel waar je dat kan doen. Er wordt gevraagd om een link. Ik kan dus niet een pdf uploaden. Ik heb al een aparte pagina gemaakt met daar een linktekst waaraan de pdf is gehangen. Maar vervolgens kan ik dus die pdf-link niet als link gebruiken?

Ik wil graag de pdf zelf dus als download en niet een link naar een verborgen pagina. Het gaat namelijk om handleidingen bij producten.

Wie o wie wil mij helpen :)

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 11 Oktober 2018 om 22:52:42

Je wil dus dat wanneer men een fysiek product koopt, dat er automatisch een .pdf bestand bij wordt gemaild?

Deleukstelunch
    Geplaatst: Donderdag, 11 Oktober 2018 om 22:53:54

klopt! het is een handleiding pdf-bestand bij het product

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 13 Oktober 2018 om 11:01:32

En het lukt je niet om de link van de PDF te bemachtigen? Je geeft aan dat je een aparte pagina hebt met een link naar de PDF, klopt dat? Als je op die pagina naar de 'HTML' gaat, zou je als het goed is de link van de .pdf moeten zien. Deze kan je dan bij downloads invoegen.

Printhut.be
    Geplaatst: Dinsdag, 16 Oktober 2018 om 17:11:37

Zelfde issue hier. Ik heb op computer de handleiding staan in pdf en wil die als bijlage toevoegen. maar dat gaat niet: je kan enkel een link ingeven waar de pdf gehost staat en op dat domein wordt pdf dan opgehaald en meegestuurd. ik moet nu ook telkens de pdf eerst op een eigen domein (extern) opslaan en dan die link gebruiken. Handiger zou zijn dat je bij Luondo rechtstreeks je pdf bestand kan uploaden ipv enkel via een link op het www.