Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop

Producten exporteren

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Maandag, 21 Januari 2019 om 14:47:17

Wil graag een lijst uitprinten met daarop de voorraad van de producten, ook per attribuut EN de inkoopprijs. 
    Je hebt 2 opties op pruductlijsten uit te printen. Bij de eerste kan je de kolommen aanvinken die je in de lijst wilt hebben maar daarbij krijg je niet de voorraden van de attributen te zien.
    Bij de tweede optie komen de voorraden van de attributen wel te voorschijn maar dan krijg je de inkoopprijs er  niet bij.

Is het mogelijk om een lijst te exporteren met daarop de voorraden per producten en attribuut en in- en verkoopprijs?

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 22 Januari 2019 om 13:59:37

Dit is helaas niet mogelijk.

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Dinsdag, 22 Januari 2019 om 16:32:25

zet dat dan maar snel op de 'to do list'. dit zal wel makkelijk zijn om aan het eind van het jaar de waarde van je producten te bepalen. Dan heb je de inkoopprijs per product en attribuut nodig!

MartineB
    Geplaatst: Donderdag, 24 Januari 2019 om 15:56:55

twee lijsten combineren?

Ik maak een excel van de uitdraai en daar kan ik een kolom van een andere exel in kopiëren.

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Donderdag, 24 Januari 2019 om 19:15:20

Ja ik combineer ook twee lijsten, maar dat is wel extra werk. Het zou makkelijker zijn om het gewoon even uit te draaien.

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 25 Januari 2019 om 10:22:42

Update: er gaat gekeken worden of dit kan worden toegevoegd aan de export.

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Vrijdag, 25 Januari 2019 om 12:38:20

Top. Ik gebruik het eigenlijk maar 1 keer per jaar om aan het eind de voorraden te bepalen voor de accountant.