Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Content

Een content pagina toevoegen

Luondo Helpdesk (Team Luondo)
    Geplaatst: Dinsdag, 27 Maart 2012 om 12:40:40

Je kan zelf extra pagina's in het hoofd- en footer menu plaatsen met extra informatie.
    1. Ga naar Content
    2. Kies het hoofd- of footer menu
    3. Klik op + Nieuw pagina toevoegen
    4. Vul de naam en bloktitel in
    5. Als je een sub-pagina wilt maken kies je een hoofpagina bij Plaatsen onder pagina
    6. Vul je pagina met content of afbeeldingen in de editor
    7. Kies eventueel een module die je wilt gebruiken
    8. en vul het SEO tabblad in voor de beste resultaten in de zoekmachine's
    9. Klik op opslaan
    De volgorde van de pagina's kan je bepalen door op de groene pijltjes te klikken recht van de pagina. 

Succes!

2.1.8

Vintageknutselen
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Februari 2014 om 08:37:16

Ik wil in de content een code toevoegen voor op mijn site www.vintageknutselen.nl, maar als ik dit doe, dan zie ik de code staan op de website en niet hetgeeen wat achter de code zit en wat ik zou willen zien. Heb hem er dus snel maar weer even afgehaald en nu maar even een link geplaatst, maar wil het wel graag oplossen.

Ik heb deze code m.b.t. een review site van de review site ontvangen en deze geplaatst zoals hierboven aangegeven. Heb vervolgens een blok van de code gemaakt en op het icoontje code geklikt.
    Het gaat om deze code:
    <script type="text/javascript" src="http://webtop20.eu/review/review3.php?webid=279943"></script>

Wat doe ik fout?

Remco
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Februari 2014 om 09:46:15

Rechtsboven het vak waar je de tekst kwijt kan zie je 'WYSIYYG' en 'Code'. Je moet eerst op 'Code' klikken.

Vintageknutselen
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Februari 2014 om 11:06:43

Dat had ik als eerste geprobeerd. Eerst op code gedrukt en daarna de betreffende code geplakt. Heb het nu nog eens gedaan, maar helaas werkt dit dan niet. Ik krijg dan niks te zien op de site. Heb het nu even zo gelaten, zodat je er wellicht naar kan kijken om te zien wat er fout gaat? Thanks!

Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Februari 2014 om 11:28:26

De editor leest geen javascript, het gaat op deze manier dus niet werken. Misschien hebben ze wel een html of iframe code beschikbaar?

Vintageknutselen
    Geplaatst: Vrijdag, 7 Februari 2014 om 12:38:14

Nee helaas alleen javascript. Nou ja, dan is het niet anders. Bedankt voor de info!

Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Maandag, 17 Februari 2014 om 12:31:38

De javascript code werkt inmiddels wel! 

Jubo1976
    Geplaatst: Dinsdag, 17 Maart 2015 om 14:01:51

Ik heb bij pagina de optie niet tonen aangevinkt. De pagina is echter voor derden gewoon zichtbaar. Hoe kan dit? 

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 17 Maart 2015 om 14:27:34

Als je de pagina op niet zichtbaar zet, wordt de pagina niet zichtbaar in het hoofdmenu. De pagina blijft wel bestaan.

Als je wil dat een pagina niet geindexeerd wordt door google, kan je deze op nofollow noindex zetten.