Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Deel je successen!

We staat in het online dierenmagazine ''hondenwoordenboek'' !! wat ontzettend leuk !!!

kelly
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 15:44:32

Niet heel stiekem best wel trots natuurlijk haha KLIK

Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 16:17:00

Super, gefeliciteerd Kelly! 

As usual heb ik toch nog wat te zeuren: 

De pagina van de link gaat helaas niet direct naar het product zelf. (je had bv 1 hondenmand kunnen aanmaken met alle verschillende afmetingen als attribuut, nu moeten je bezoekers extra klikken om te zoeken).

Zelfde voor de kussens, deze hadden ook als attribuut of in ieder geval als "gerelateerde producten" zichtbaar kunnen zijn. 

Bij de productpagina's van de manden werken 2 afbeeldingen niet, dit moet je zsm ook nog even verhelpen! 

Succes, en hou je ons op de hoogte van de kliks / verkopen? 

Aangepast op 1-7-2012 16:19
    kelly
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 16:24:29

Hey Leendert,

Ik ben het met je eens dat het niet ideaal staat zo maar ik heb bewust elke maat mand apart gezet voor de simpelle reden dat ik per maat ook de bijhorende kussens verkoop klik maar eens op een maat mand dan zie je wat ik bedoel...ik heb er lang over ah tobben geweest maar toch besloten het niet als atributen te doen omdat het dan een lijst van tientallen atributen zou worden gezien de kussens .

Omdat de fabrikanten helaas ook de meest gekke maten verzinnen heeft elke maat mand weer zo zijn eigen optie kussens die bv een andere maat mand dan weer niet heeft...

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met de plaatjes want hier doen ze het gewoon wel allemaal ?

Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 16:33:39

Je kunt nu iig een of meerdere kussens per maat mand toevoegen als attribuut. En zowiezo als gerelateerd artikel en misschien ook nog extra linkjes in de productomschrijving. 

Je moet de bezoekers niet te veel keuze geven: 1 mand met hooguit 2 a 3 kussens voor een goede aanbieding en bestellen maar! 

De 2 kleine afbeeldingen tussen de grote afbeeldingen in werken hier niet (foto's anneke) in Chrome.

kelly
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 16:38:49

Vreemd want ik werk ook in chrome en hier staan gewoon de 5 foto''s 1 grote boven en onder en 2 kleinere in het midden :-/

Je bedoeld toch als je bv HIER klikt ??

HEEL leuk trouwens dat net nu er de ene na de andere bezoekers binnenkomt wegens het artikel dat de servers weer lopen de ku**en ...

Aangepast op 1-7-2012 16:44
    Aapje van de Hoek
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 16:51:37

Vaag, ik zie de 2 kleine afbeeldingen niet, enkel een gebroken bestand icoontje... 

Ja ruk, vannochtend ook al traag en zojuist weer offline... niet echt handig! 

kelly
    Geplaatst: Zondag, 1 Juli 2012 om 16:54:04

Zijn er nog meer mensen die de 2 midelste foto''s niet zien ?? ik zie ze nl wel dus weet niet hoe ik het kan verhelpen ??

En ja wat de servers betreft hou ik maar wijselijk mijn mond zij het met moeite...Luondo zal hier ongetwijfeld ook niet om vragen maar het gebeurd wel ERG vaak nu !