Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Deel je successen!

Groot compliment!

Freek van Aerle
    Geplaatst: Zondag, 19 Augustus 2012 om 17:04:11

Ik ga er goed over nadenken en maak dan de keuze. Ik denk dat het een gevoelskwestie gaat worden.

@tshirt Fuva.nl

Freek

webwinkel321
    Geplaatst: Zondag, 19 Augustus 2012 om 19:47:18

Voor dat je het weet is de bieder allang een eigen shopje begonnen met de zelfde dropshipleverancier... ;-) 

Aangepast op 19-8-2012 19:47
    Freek van Aerle
    Geplaatst: Zondag, 19 Augustus 2012 om 20:26:02

Gelukkig zal dat niet gebeuren. Je moet in de optiek zitten om een contract met de leverancier af te kunnen sluiten :D

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Maandag, 20 Augustus 2012 om 11:17:15

@Freek, wat is eigenlijk dat 1 jaar garanite ?

dit is ook een beetje scheef:

Verzenden
    Voor bestellingen binnen Nederland worden geenverzendkosten gerekend

en op de home staat weer:
    Naast een groot productaanbod bieden wij u ook de scherpste prijzen, gratis verzending (Bij bestedingen boven de €75,-),

Dat jouw leverancier alleen aan bedrijven die in optiek iets doen leveren.. is wel een beetje oldschool..bij bv www.pogrande.com zijn ook al die producten leverbaar zonder gedoe.. en zo zijn er nog tal van leveranciers. dus ik denk dat diegene die je een bod heeft gedaan zoals leendert zegt heel makkelijk een nieuwe shop opent.. zonder (dure) investering.

Uiteraard indien je al veel omzet, lees winst.. inmiddels scoort met je huidige shop..die niet tegen die 5000,- op kan.. dan moet je de shop lekker houden natuurlijk !

Aangepast op 20-8-2012 11:31
    Freek van Aerle
    Geplaatst: Maandag, 20 Augustus 2012 om 12:45:41

@ erik, zoek dan maar eens een leverancier voor zonnebrillen die het hele assortiment aan kunnen bieden.

Zal het ff aanpassen wat betreft de verzendkostne

webwinkel321
    Geplaatst: Maandag, 20 Augustus 2012 om 14:35:06

Niet om je op te stoken Freek maar zolang je de artikelnummers in je omschrijving plaatst is het vinden van je / een leverancier niet zo moeilijk ;-) 

Erik (Shop318)
    Geplaatst: Maandag, 20 Augustus 2012 om 15:31:55

:-)

Freek van Aerle
    Geplaatst: Maandag, 20 Augustus 2012 om 16:12:17

Normaal gesproken wel. Maar bij zonnebrillen is dat toch even anders. Er is wereldwijd maar 1 leverancier die alle producten kunnen aanbieden. Wil je daar bij dan moet je een optiekzaak hebben. Mocht ik het mis hebben, dan hoor ik het graag.

Freek

<<<12>>>