100 plus bestellingen Groene Baby
|
Groentje
|
Geplaatst: Zaterdag, 15 Maart 2014 om 22:13:11
Klein succesje om hier te delen! Ik kan nog niet leven van mij webwinkel http://www.groenebaby.nl/ , maar het levert inmiddels wel redelijk wat geld op iedere maand! Ik ben sinds halverwege 2013 eigenlijk pas echt online gegaan en ik merk de laatste maanden dat ik steeds meer en beter gevonden wordt. Op dit moment heb ik dagelijks bestellingen en handel ik regelmatig ook bestellingen om mijn webshop heen af, omdat je dan geen iDeal extra (en Luondo (sorry Luondo..) hoeft te betalen. Daarnaast komen er via mijn webshop (en e-mailadres) wekelijks consult aanvragen binnen, waar ik ook wat extra's mee verdien. Een consult zet ik niet als "product" in de webshop, maar het komt wel via mijn webshop in mijn e-mailbox terecht. Ik doe eigenlijk nog weinig aan marketing / reclame maken en probeer de winkel meer organisch te laten groeien als het ware. Ik dacht dat dat meer tijd zou kosten, maar dat lijkt nu al de goede kant op te gaan. Het helpt als je flink research doet naar gave producten, die verder in NL weinig verkocht worden! Ik wens iedereen bij Luondo veel succes met verkopen! Fijn weekend nog, Jorit |
|
Geplaatst: Zaterdag, 15 Maart 2014 om 22:16:20
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 15 Maart 2014 om 22:49:04
|
|
|
Geplaatst: Zondag, 16 Maart 2014 om 11:33:10
|
|