Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Deel je successen!

Klein maar mooi succesje!

Michel
    Geplaatst: Maandag, 22 Juni 2015 om 23:36:41

Een klein succesje wat zeker wel even gevierd mag worden, al zeg ik het zelf.

Sinds vanavond heb ik m'n eerste bestelling binnen via de website!

Natuurlijk ook met dank aan remco, die er toch wel iets moois van heeft gemaakt!

DaphneD
    Geplaatst: Dinsdag, 23 Juni 2015 om 00:11:14

TOP MICHEL! Succes met je website, leuk produkt trouwens (ik had een tijdje geleden al een bezoekje gebracht)
    Als ik je nog een tip mag geven, kijk even naar je taal en schrijffoutjes op je site.
    "laklaag aan de voorkant en de zeikanten aangebracht" kwam ik bijvoorbeeld tegen op /foto-aanleveren, net zoals eventuweel, verzondkosten, Een n foto, etc.
    Het lijkt mij ook dat het borden zijn om juist op te hangen, niet neer te hangen :) "Een bord dat u binnen neer hangt vraagt om minder bescherming
    dan een bord dat u buiten neer wilt hangen"! 
    Groetjes Daphne

Michel
    Geplaatst: Dinsdag, 23 Juni 2015 om 09:51:22

Dank je Daphne, ik zal er straks eens naar kijken.

Leuk dat je het een mooi product vindt trouwens :).

Het Juweeltje
    Geplaatst: Woensdag, 24 Juni 2015 om 18:22:48

Mooie site. Proficiat met je eerste verkoop!

SeeMeGo
    Geplaatst: Zondag, 28 Juni 2015 om 21:09:47

Leuk, gefeliciteerd!

Een mooie winkel en een heel leuk produkt.

En weet je? Je kunt nooit de 100ste verkopen, als je de eerste niet verkocht hebt! :-)

Michel
    Geplaatst: Maandag, 29 Juni 2015 om 18:31:50

Bedankt allebij. Zo is het maar net. De 2e is ook binnen, (van dezelfde persoon).

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juli 2015 om 13:16:09

Goed bezig Michel! Ik moet zeggen dat je erg leuke producten aanbiedt :)

Michel
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juli 2015 om 19:05:31

En nummer 3 ;). Bedankt Remco! Ik vind het ook een erg mooi product, ook veel goede reacties op.
    Het enige nadeel is dat er toch wel een aardig strakke grens zit aan het aantal bestellen wat ik alleen aan kan, aangezien ik in totaal toch al gauwr een uur met een bord bezig ben.

Maar goed, daar tegenover staat dan weer dat er toch best een redelijke marge in zit.
    Daarbij kan ik de prijzen ook nog best eens proberen te verhogen. Misschien eens wat proefjes mee gaan doen.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 2 Juli 2015 om 19:25:27

Of een medewerker regelen of idd je prijzen verhogen :p