Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Nieuwe webwinkel

PDF
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Maart 2016 om 14:48:54

Hallo

Sinds 14 februari hebben we onze éérste webwinkel online , met dank aan Remco om mee te helpen met het design, de header en kleurgebruik .

Benieuwd wat de meningen zijn. Feedback altijd welkom.

Bedankt alvast.

KLIK HIER

Donna
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Maart 2016 om 15:54:44

Tja... al met al oogt het tamelijk ouderwets allemaal. Het lettertype, kleurgebruiik, keuze van plaatjes... Het doet allemaal wat hobbyachtig aan. 

Leuk om mee te beginnen, maar als je als professionele webwinkel gezien wilt worden zal het design toch wat meer van deze tijd moeten worden. Ik kan me dan ook eigenlijk niet voorstellen dat de ideeën voor deze lay-out van Remco afkomstig zijn. 

Remco
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Maart 2016 om 15:57:36

Het was iderdaad een bestaand design dat ik iets netter heb doen ogen.

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Maart 2016 om 16:12:07

Op zich vind ik het wel een mooi design, duidelijke structuur en overzichtelijk. Zou het wel wat 'persoonlijker' willen zien, dus 'wie' jullie zijn kan je duidelijk maken met een fotootje dat maakt alles iets betrouwbaarder. Verder frapant om te zien hoeveel honden er op een 'kattensofa' liggen :).

PDF
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Maart 2016 om 16:22:05

Haha Alpaca heb je wel gelijk in maar dit komt omdat de sofa"s natuurlijk voor beide kunnen al worden ze vanuit de leverancier oorspronkelijk verkocht als hondensofa met ook foto"s met katten op...tja...van bepaalde heb ik dus simpelweg nog geen foto"s met de katten op ( of andersom )

PDF
    Geplaatst: Zaterdag, 12 Maart 2016 om 15:50:58

Ondertussen zijn de kleuren en het lettertype wat aangepast 

Bedankt voor jullie meningen.

WebwinkelKeur.nl
    Geplaatst: Donderdag, 28 April 2016 om 15:55:03

Ik vind het over het algemeen toch een mooie layout, de eerste indruk is alleen iets druk. Ik weet niet direct waar ik moet kijken door het uitgebreide menu. Wellicht kun je dat oplossen door echt meer een scheiding te maken tussen honden en katten? Of dat technisch mogelijk is weet ik echter niet.

Zoals ik bij elke webwinkel aangeef zou ik aanraden om de USPs (unique selling points) van de webwinkel te vermelden in de header. Kortom, waarom zou ik bij jouw bestellen en niet elders? Denk dan bijvoorbeeld aan voordelen die je benoemd als:
    - Vandaag besteld, morgen in huis
    - Persoonlijke service
    - Gewaardeerd met een 9.0
    - De goedkoopste
    - Etc.

Verder kun je wellicht nog wat meer zoekopties bieden, waaronder kleur. Ik denk dat dat iets is waar je als consument op zou willen zoeken.

Voor de rest vind ik de webwinkel er toch heel gevuld en verzorgd uit zien, je zit wel in een overvolle branche met veel liefhebbers, ik zou echter wanneer ik dieren zou hebben best het vertrouwen hebben om bij jou webwinkel te bestellen. Alleen de eerste indruk zou dus iets rustiger mogen + de puntjes op de i.

PS: Opvallend is wel dat in het linker menu onder kattendesign bijvoorbeeld Voer en waterbakken staat, die vind ik echter niet terug als ik bovenaan op kattendesign klik.

Aangepast op 28-4-2016 15:56
    SeeMenGo
    Geplaatst: Donderdag, 28 April 2016 om 20:19:55

Ik vind het heel mooi. Mis alleen luondo, heb je dat weggehaald?

PDF
    Geplaatst: Zaterdag, 26 November 2016 om 17:27:45

Hallo iedereen,

Soms heb je zo van die twijfel momenten en momenten dt je het zelf niet meer ziet, daarom vroeg ik me af nadat de webwinkel reeds heel wat veranderingen heeft ondergaan de laatste 9 maanden wat jullie mening is over onze webwinkel qua design en look en feel KLIK HIER ( opent in nieuw venster )

Heel erg bedankt alvast 

Magnetronknuffel webwinkel
    Geplaatst: Donderdag, 1 December 2016 om 09:03:54

Ik vind je website er goed uitzien, hij is voor mij uitnodigend om te bestellen.

Succes ermee.

Groet,
    Stefan

PDF
    Geplaatst: Donderdag, 8 December 2016 om 23:17:49

Dank je wel Stefan voor de feedback !

Verder niemand ?