Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Zoekfunctie werkt niet helemaal

Claudia
    Geplaatst: Zondag, 7 Augustus 2016 om 14:59:58

Hallo, als ik in mijn eigen shop zoek op bijvoorbeeld kussen of rood gaat het prima. Zoek ik op een merk dat ik voer dan komt ie op niks. Het merk is een categorie en wordt ook genoemd in de tekst van de artikelen.

Remco
    Geplaatst: Maandag, 8 Augustus 2016 om 15:19:13

Instellingen > Vormgeving > Statische pagina's > Zoeken - hier heb je opties voor de zoekresultaten. Heb je hier al gekeken? :)

Claudia
    Geplaatst: Maandag, 8 Augustus 2016 om 15:45:24

Nee nog niet, ga ik doen. Thanx Remco!

Claudia
    Geplaatst: Maandag, 10 Juli 2017 om 20:25:06

Wat ik ook instel, het blijft een rommeltje. Bijv iemand zoekt op rode kussens. Dan krijg ik ook een paar plaids omdat in de tekst staat dat een plaid mooi bij een rood kussen past. Ook een bordeauxrood kussen komt niet tevoorschijn.

Richtkijkerbestellen
    Geplaatst: Donderdag, 20 Juli 2017 om 23:11:15

Ik ben ook helemaal niet gelukkig met de standaard zoekfunctie van Luondo.
    Het is zelfs zo erg dat als ik snel een product moet opzoeken, ik niet in mijn eigen shop kijk, maar in die van mijn dropshipper.
    Daar werkt de zoekfunctie wel goed en vind ik altijd meteen wat ik zoek. Dat zegt genoeg.
    Ook vervelend dat hij volgens mij bepaalde speciale tekens als een + - of x niet herkend, althans soms wel soms niet.
    En ik heb ook al alle combinaties die er mogelijk zijn binnen Luondo geprobeert.
    Het wordt niet beter.

Ik wacht ook nog steeds met smacht op de filters voor het zoeken.
    Luondo is er blijkbaar mee bezig …

Claudia
    Geplaatst: Vrijdag, 21 Juli 2017 om 08:31:33

Of naast de filters een goede zoekfunctie. Ik heb er geen verstand van maar zo moeilijk kan dat niet zijn toch. Als andere systemen het ook kunnen....