Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Bezig website verbeteren, graag feedback

Mandy
    Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2017 om 00:34:21

Ik probeer alles zo netjes mogelijk te maken, maar vraag mij af wat ik nog kan verbeteren.
    Ik had voorheen ook aan de rechterkant een vakje revieuws, maar deze is helaas weggehaald door feedback company, omdat deze ineens van gratis naar betaald ging.
    Ik heb mijn revieuws opgevraagd, maar deze krijg ik niet, omdat ze hun eigendom zijn. Vreemd toch? Mijn revieuws? Dus daar zoek ik ook een gratis exemplaar voor.
    Alle reacties zijn welkom.

Remco
    Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2017 om 09:35:21

Je kan mensen mailen met het verzoek om een review bij een product achter te laten. Deze review functie in Luondo is gratis. Misschien dat dit een optie voor je is? Verder zijn voor zover ik weet alle andere onafhankelijke review tools betaald.

Mario - 4
    Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2017 om 14:37:32

Ik had het zelfde, reviews allemaal weg.

Ik heb nu het review systeem van Keurmerk, in samenwerking met Kiyoh, dit is een gratis systeem, behoudens dan de kosten van het Keurmerk.
    Maar, je mag met een keurmerk max. 5 websites op 1 account hebben, en dus ook 5 accounts van Kyoh.

Als je het een beetje vergelijkt, is dat gunstiger dan alleen een review systeem. Niet gratis, maar wellicht het overwegen waard. Maar niet iedereen wil, of ziet het voordeel van een keurmerk. Maar dat is niet de vraag.

Verder wat Remco zegt, het reviewsysteem van Luondo zelf, werkt ook prima.

Ik heb in een txt bestand voor ieder artikel de tekst al klaar staan, met de url. Dus als iemand wat besteld heeft, hoef ik alleen de tekst van dat artikel bij de "verzonden" email te plakken. ok, als je 200.000 artikelen hebt, is dat niet te doen, ja als je 1 bestelling per dag hebt wel, maar, nou ja, dan is het dus veel werk.

Ik merk wel dat klanten niet echt in de rij staan voor een review te schrijven, maar dat ga ik veranderen, dat komt goed :-)

suc6
    Mario

Alpaca-Shop
    Geplaatst: Vrijdag, 29 December 2017 om 12:23:00

ik zie dat de feedback company een gratis account heeft. Of is dat maar voor 1 jaar? maximum van 5 reviews per trouwens. Zelf kom ik daar niet aan toe en heb op dit moment een account bij Kiyoh wat wel wat kost. Is het mogelijk om de reviews over te zetten naar een ander klantenbeoordelings programma?

FC
    Geplaatst: Vrijdag, 29 December 2017 om 15:50:42

Dit zijn een aantal dngen die mij opvallen op je website:
    1. Welkom op Mandyleek? rare browser titel.
    2. Urls naar categorien zijn niet netjes voor google.
    3. achtergrond plaatjes lopen niet mooi in elkaar over, vind ik persoonlijk storend en niet echt profesioneel eruit zien. Misschien dat je 1 grote afbeelding kan maken of een afbeelding die goed in elkaar overloopt.
    4. Misschien is er een optie voor je dat je via info@stoffeerderijexclusive.nl gaat mailen in plaats via hotmail? Ik mail namelijk ook via een hotmail account, maar iedereen ziet het info@feliciaschoice .nl account. Ziet er profesioneler eruit. Het tekst valt ook redelijk buiten het contact vlak.
    5. Het menu komt niet mooi in het plaatje terecht.
    6. ik mis de algemene voorwaarden, privacy statement, Disclaimer, garantie en klachten.
    7. Ik zou in je headermenu eerder je productenassortiment opnemen en de contact/overons. Andere dingen zou ik in de footer neerzetten. Hier verwacht men meestal ook dit soort dingen.
    8. De tekst onder over Mandy, kan je beter normaal maken. De hele pagina zit vol H1 en die mag je maar 1 keer op je pagina hebben. Je mag H2 en H3 gebruiken voor belangrijke keywoorden en de rest normale tekst. Ga verstandig om met je H1, H2 en H3's! Hiermee wordt de leesbaarheid van je pagina en site beter.

Doe wat je er mee wilt, ik geef wel even mee dat vooral puntje 6 een belangrijke is waarmee je al snel aan veel wettelijk eisen voldoet waaraan een webshop moet voldoen.

Remco
    Geplaatst: Zaterdag, 30 December 2017 om 10:43:14

@Alpaca: geen idee eigenlijk. Je kan wel een lijst met mailadressen importeren om hen een verzoek voor een review te sturen. Je kan hier het beste even voor informeren bij de review partij waar je interesse in hebt.

@FC: goede feedback, al is het topic wel al een klein jaar oud ;)

FC
    Geplaatst: Zaterdag, 30 December 2017 om 13:00:40

Ik zie het nu pas, maakt niet uit. Dan staat het al een jaar niet goed :p