Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Feedback gevraagd

www.snurken.nu
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 12:48:41

Beste Luondo'ers,

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website, gemaakt vanuit Luondo.

Ik denk dat onze webshop af is, echter hebben jullie wellicht nog tips voor mij?

Ik zou het zeer waarderen als jullie mijn website even willen bekijken.
    Zouden jullie wat pluspunten, maar zeker ook verbeterpunten willen noemen?

Website: www.snurkoplossing.com

Ik hoor graag van jullie,

Met vriendelijke groet,

John

M@rijn
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 13:39:57

Hi John,

Let op: opbouwende kritiek...

Je site is te breed waardoor er scroll balken verschijnen. Ik moet het op 75% zetten om de site goed te kunnen zien. De breedte van je site kan je aanpassen in de vormgevings editor.
    Ik zie alleen kvk nr staan bij over-ons. Ik dacht dat kvk nr zichtbaar moest zijn op alle pagina's.
    de FAQ is nog helemaal leeg: laat het weg totdat je het hebt aangemaakt.
    Nog wat extra menu's aanmaken: bijvoorbeeld collectie - bestsellers - sale - klantenservice (bestel informatie - retourneren - verzending etc) - blog
    misschien je logo in een betere resolutie uploaden
    ik zou orderkosten veranderen in verzendkosten
    Je footer is vrij leeg, hier kan je nog wat contact info, link naar artikelen/categorien en bijvoorbeeld een inschrijfformulier of social media plaatsen.
    Bestel button heeft afgeronde hoeken en meer informatie niet, detail, maar staat wmb beetje slordig.

Verder heb je logo van credit card staan, maar deze optie is niet beschikbaar bij afrekenen.

In je winkelwagen heb je de button 'volgende' vrij klein weergegeven, hier zou ik een duidelijke en grotere button van maken.

Verder voor de homepage een mooie banner met link maken, misschien wat tekst over het probleem 'snurken' en hoe je dat oplost plaatsen en daaronder pas de artikelen. 

Persoonlijk zou ik de cookie melding weghalen ondanks dat dit verplicht is. Maak een nieuwe pagina aan met cookie disclaimer en plaats deze naast de algemene voorwaarden en privacy disclaimer.

Is stop.||snurken.||nu ook van jou? dit domein staat namelijk op sommige productfoto's.

Aangepast op 1-2-2017 14:23
    www.snurken.nu
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 14:09:33

Beste M@rijn,

Hartelijk dank voor je reactie! 

Ik ga al je genoemde punten doorlopen. Zitten echt hele goede tips bij.

De webshop stop.||snurken.||nu is inderdaad van ons. Deze is echter gebouwd in een oud webshop systeem (ViArt) en uiteindelijk is het de bedoeling om die website in Luondo te bouwen.
    Om niet onze huidige webshop in de weg te zitten hebben we ervoor gekozen om op dit moment onder de naam www.snurkoplossing.com onze shop te bouwen, waarna deze wordt overgezet volledig naar stop.||snurken.||nu (niet qua inhoud, maar wel de Lay-out (logo etc.)

Met vriendelijke groet,

John

Aangepast op 1-2-2017 14:52
    M@rijn
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 14:28:38

John, ik heb de url van je oude site in mijn post even aangepast zodat google deze niet oppakt. Fora worden altijd vrij goed gevonden door google dus ik zou je aanraden hetzelfde te doen in jouw post. Had er even niet bij nagedacht bij het plaatsen van de reactie. Staat altijd zo vaag als mensen zoeken op je domeinnaam en dan op dit forum uitkomen :)

Succes in ieder geval met het doorontwikkelen van je site!

www.snurken.nu
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 16:37:29

Beste M@rijn,

Dankjewel, ik heb mijn URL aangepast in het bericht.

Ik heb naar aanleiding van je feedback enkele vragen:

1. Hoe verwijder ik een Cookie melding?
    2. Waar en hoe verander ik de breedte van mijn website naar 75%?

Ik hoor graag van je,

Met vriendelijke groet,

John

Remco
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 16:53:48

Hey John,

Hierbij antwoord op je vragen:

1.Cookie melding: Instellingen > Algemeen > Website berichten

2.Breedte van je webshop kan je via instellingen > vormgeving > webwinkel vormgeving > zelf aanpassen > overige > content vlak - hier heb je de optie 'breedte'. Dit is de breedte van je webshop. 1100 tot maximaal 1200 pixels breed is gebruikelijk.

www.snurken.nu
    Geplaatst: Donderdag, 2 Februari 2017 om 16:48:15

Hey Remco,

Tof! Dankjewel!

www.snurken.nu
    Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2017 om 15:59:52

Beste Luondo'ers,

Naar aanleiding van jullie tips is onze nieuwe website live gegaan.

https://www.snurken.nu

Hartelijk voor jullie feedback. Mocht jullie nog iets opvallends zien, schroom niet om nog meer feedback te geven.

Met vriendelijke groet,

John