Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Feedback

Zuiderpark
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 17:37:23

Hallo allemaal,

Ik ben nu 2 weken live op Luondo en besef me heel goed dat alles nog verre van perfect is maar ben erg benieuwd naar jullie feedback.

www.zuiderpark-games.nl

Alvast bedankt :)

Groet,
    Hans

OzoHip
    Geplaatst: Woensdag, 1 Februari 2017 om 21:43:15

Hoi buurman :),

Stapje voor stapje maar het begin is gemaakt.

Als je nu een categorie aanklikt zoals bijvoorbeeld playstation 4 dan zie je geen artikelen, misschien een idee om alle betreffende artikelen ook nog hieraan toe te voegen.
    De klant kan dan nog filteren op games door daar weer op te klikken.
    Of even kijken of je dit op een andere manier mooi kan invullen zoals de subcategrieen tonen onder de hoofdcategorie wat misschien nog wel het mooiste is.

Verder scheelt het enorm als je nu al begint met de url's friendly te maken.
    Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld /c-355631/playstation-4 wijzigen in /playstation-4, dan ben je uiteindelijk beter vindbaar. Wel even het adres redirecten!

Ik mis nog een plekje waar je eenvoudig algemene informatie kan vinden zoals levertijd, de verzendkosten, kan ik je e-mailen en wat bijvoorbeeld een voorbestelling is (die lijst is overigens wel heel erg lang!) Als voorbestellingen artikelen zijn met een langere levertijd dan kan je dit per artikel ook instellen.

Misschien is het mooier in je shop om 3 artikelen naast elkaar te zetten, gamers werken heel visueel en een foto zegt vaak al genoeg. De aanbieding staat wel 3 naast elkaar, is mooier.
    Daar kan je ook een categorie van maken, nu zijn aanbiedingen alleen op de homepage te zien. Heb je in de toekomst niets in de aanbieding, dan kan je de categorie offline zetten.

Verder kan je ergens nog al je + punten vermelden... waarom moet men bij jou kopen? Surf even langs wat conculega's en je snapt vast wel wat ik bedoel. Ik mis wel een euroteken bij de prijzen!

Nog genoeg werk aan de winkel hoor maar zoals ik al schreef stapje voor stapje.

Succes!

Zuiderpark
    Geplaatst: Donderdag, 2 Februari 2017 om 09:40:45

Goedemorgen en bedankt voor je feedback!

Goede tip om de artikelen ook in de hoofdcategorie te tonen, ga ik doen.
    Nu moet je inderdaad op de hoofdcategorie klikken om de subcategorieen te zien.
    Als ik alle subcategorieen standaard toon wordt het wel een hele lange lijst maar is het niet in te stellen dat je ze ziet als je over de lijst met hoofdcategorieen scrolt?

Ik ga de url's aanpassen. Hoe doe ik dat? Het adres redirecten?

Voorbestellingen is een Nederlands woord voor pre-orders haha......................ik heb het niet zo op al die Engelse termen. Heb het nu aangepast naar "game reserveren" het moet natuurlijk inderdaad wel duidelijk zijn wat het is.........

Hoe kan ik van 2 naar 3 artikelen naast elkaar?
    Aanbiedingen categorie is een goede inderdaad.

Eurotekens is bewust want het schijnt dat je een hogere conversie haalt zonder euro teken dan met een euro teken.