Luondo.nl Webwinkels
    • begin
    • actieve onderwerpen
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?

Bedankt voor de zeer goede feedback

www.snurken.nu
    Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2017 om 16:01:20

Beste Luondo'ers,

Naar aanleiding van jullie tips is onze nieuwe website live gegaan.

https://www.snurken.nu

Hartelijk voor jullie feedback. Mocht jullie nog iets opvallends zien, schroom niet om nog meer feedback te geven.

Met vriendelijke groet,

John

Remco
    Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2017 om 16:53:45

Hey John,

Goed om te horen.

Je webshop is momenteel ca. 1366 pixels breed. Ik zou dit terugbrengen naar 1100 of max. 1200 pixels breed.

Dit zal ten goede komen voor je conversie. Zeker voor gebruikers die nog een iets ouder scherm gebruiken.

Groet,

Remco

Claudia
    Geplaatst: Maandag, 20 Februari 2017 om 19:44:15

Veel succes. Ik zag op je homepage: welkom bij... Dat is een beetje zo'n welkosm deurmat voor de deur. Daarna begin je met een waarschuwing: had u al een account etc. Komt niet erg gebruiksvriendelijk over. Onderaan heeft een vraag dan kan dat via chat of formulier> ik zou een link maken naar dit fomrulier (gebruiksvriendelijk en intern linken is ook goed voor je website). Stukje erboven: ja we hebben de juiste oplossing, vind ik erg goed! Verder vraag ik me af wat het verschil is tussen begrippenlijst en dat je naar een product categorie gaat. Met begrippen lijst denk ik aan een definitie, maar ik kom op producten. Als je in je footer ook producten wil hebben zou ik het woord begrippenlijst weglaten.
    Ik hoop dat je wat hebt aan mijn input.

Gr. Claudia